piątek, 2 stycznia 2015

029. Trochę sobie pogadamy :3

Gdy tylko komputer wróci z naprawy pisze posta. Niewiem ile to jeszcze potrwa Ale pisze żebyście wiedzieli że ja żyję ! XD
Jak minęły wam święta? Mi cudownie ! <3 A Nowy rok ? Były fajerwerki ? Mój pies oczywiście musiał dostać środki uspokajające >.< ! Mówię wam ! Nigdy wcześniej się tak niezachowywała ( zawsze piszczała, bała się Ale nigdy nie tak jak tego roku ! ) ! Myślałam, że zdechnie :'( ale na szczęście nie i teraz leży sobie przy mnie i śpi :).
Mam bardzo dużo nowych koni ! Między innymi dlatego że : były swieta, podkupywałam i podostawałam od przyjaciół i dziś moje urodziny ! :D
A teraz składać życzenia ! XD :3
A no i mam postanowienie noworoczne : Pisać regularnie na blogu ! :3 Tak teraz posty ukazywać będą się w każdą niedzielę :) ( w tą niedzielę nie będzie bo komputer ,,nie żyje" :( ). Chcę też podziękować za nominacje do LA ! Oczywiście i odpowiedzi na pytania jak i opis klaczy kuca Fell pojawi się od razu gdy komputer do mnie wróci ! Zaktualizowałam zakładkę Moje Marzenia :) Wiem też że wybiło ponad 6000 wyświetleń co jest wspaniałym prezentem na urodziny ! Strasznie was przepraszam za tą długą przerwę Ale obiecuję że gdy tylko naprawią mojego ,,przyjaciela" wszystko będzie lepsze, częstsze posty,Nowy wygląd i wiele innych rzeczy ! Przepraszam was za to tyle razy bo wiem że wyświetlenia na blogu dziennie sięgają ponad 90 więc bardzo wam dziękuję ! :)
Zimą znowu sobie poszła ( przynajmniej u mnie ) ... :(
Dobra kończę was zanudzac :3
Wszystkiego dobrego w Nowym roku !
- Savana
Ps. Czytam każdy post jaki dodajecie ale niestety niemogę komentować ( wiecie czemu :p ) a jeśli już skomętuje to bardzo długo mi to zajmuje ...
Pss. Piszę bez autokorekty więc przepraszam za błędy które tu są :/
Psss.  Mam nadzieję że wszystko zrozumiecie, Do napisania ! <3

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i czego sobie życzysz. Czekam na opis klaczy Fell, bo zastanawiam się nad jej kupnem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego naj! <3 czekam na notkę (o tym wiesz) :) I zdradzam, że znalazłam TĄ jedyną, idealną nazwę więc po powrocie z wyjazdu powracam do tego świata :3
    Ps. Niech ten twój komp już wróci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz nazwę !? Super ! :D
    Tak, też się za nim stęskniłam <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj :) Czekam na opisy koników ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 !
      Opisy koników na pewno będą !
      Pozdrawiam !

      Usuń