niedziela, 25 stycznia 2015

031. Konisie, czyli to co każdy kolekcjoner lubi najbardziej :P

Dobry !
Tak, posta nie było w niedziele, ale to nie moja wina ... Tak jakby coś usunęło jego zawartość :/
Jak wiecie o co chodzi to napiszcie bo serio sprawa dziwna ( wcześniej zapisałam posta ).
Macie już ferie ? Ja mam ! ^^
Ale jestem dosyć zmęczona. 4 dni temu byłam na badaniach czy mam tą dysleksje... Normalnie takie badania trwają do 3h ! To nic w porównaniu z moimi 5h !!! Pod koniec bolał mnie już mózg :(
No i oczywiście mam dysleksje ale oprócz niej też dysortografie i takie coś, że mam prawą rękę silniejszą a lewe oko słabsze ( nie chodzi o to że źle widzę :3 ) i przez to przez całe życie będę mieć problem z szybkim czytaniem i z matematyką ! Się nie dziwie dlaczego matmę robię źle !
No trudno się z tym żyje ... :/ Ale daję rade !!! :D
Ogólnie jutro wyjeżdżam nad morze więc możecie spodziewać się jakiejś sesyjki <3

Dziś pokaże wam konie które dostałam na święta, urodziny i od przyjaciół.
Są w nich konie : schleich, collecta, papo i safari :) Jest ich 19 ( tak wiem :3 )
Ale zacznijmy od początku !


SCHLEICH

Pierwszymi konikami są klacz i źrebię Trekińskie z wersji Exclusive.
Można więc wywnioskować ze mam stajnie na 2014r z dodatkami. I tak to prawda właśnie ją dostałam na święta ! ^^ Klacz dostałam imię Ambrozja a źrebię Nugat. Strasznie podoba mi się ich umaszczenie a na żywo konie wyglądają jeszcze  ładniej ! W dodatku oba konie są Made in Germany więc wiadomo, że piękna sprawa ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kolejny koń to klacz Hanowerska z '04 ! Jak pewnie wiecie było to moje największe marzenie ! ^^
Dostałam ją na urodziny od taty <3 Nie wiedziałam, że aż tak dobrze mnie zna ! xd
Klacz była używana wcześniej ( pewnie jest z allegro :3 ) bo ma gdzieniegdzie zdartą farbę ale mi to nie przeszkadza ! Dostała ustalone wcześniej imię Juzefina. Koń jest Made in China :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Następny koń jest od niedawna moim najstarszym koniem, tytuł który miała J'adore ( klik ) został jej podstępnie odebrany xD. Jest to wałach Mustanga (?) z '97 ! Dostałam go od koleżanki :D.
Ma bardzo ładny pysk, imienia dla niego niestety jeszcze nie mam więc jeśli macie pomysł to napiszcie mi proszę :) Wałach także malowany w Chinach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ten koń to ogier mustanga z '06 który także był moim marzeniem :).
Tego też mam od koleżanki dlatego ma elementy obdarcia, ogier nazywa się Szczęściarz i został wyprodukowany w Chinach. Ma lekko żółtawą grzywę ( zaskoczyło mnie to ) na końcach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


To jest Beti czyli klacz Shire z '05. Tak, tak wiem, że Beti to klacz shire ( Schleich ) z '12  ale
gdy zobaczyłam tą klaczkę uznałam, że do niej bardziej będzie pasować to imię dlatego ta z nowszego wydania  będzie nazywać się Angel a ta właśnie Beti :). Klacz mam od koleżanki, cała bardzo mi się podoba. Jest Made in China.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Następna to klacz kuca wierzchowego (?) z '04. Ją też mam od koleżanki, dlatego jak prawie wszystkie ma otarcia z farby. Ma lekko otwarty pysk i ogółem jej wykonane też jest spoko. Nie mam dla niej JESZCZE imienia, także Made in China.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


To jest źrebię klaczy Appaloosa z '12 :) Dostałam go od brata na urodziny ! Jako model nie jest idealna ale mi się tam podoba ;). Nazywa się Kovu. Jest Made in China. Chyba nie mam o niej więcej do powiedzenia a nie chcę was zanudzać. :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A ten to Ogier Hanowerski z '08! Był moim marzeniem i dokładnie 3 dni temu ,,wyniuchałam" go w sklepie ! :D Był ostatnim egzemplarzem więc pewnie dlatego ma takie otarcia farby. Nie ma jeszcze imienia. Jest śliczny i prawie w pełni uzupełnia moją kolekcję Hanowerów. Jest Made in China.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


To Klacz TWN z '11. Która też była mym marzeniem i została kupiona razem z Hanowerem. Ogólnie wszystkie konie które mają metkę Schleich zostały wtedy kupione. Dla niej imię to też jeszcze zagadka ;) Z jej wszystkich egzemplarzy ona była najmniej zniszczona. A w dodatku przybywa do nas z Niemiec ( Made in Germany ).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A oto klacz kuca Dartmoor z '08. Jest kolejnym spełnionym marzeniem ! :D
 Miała się nazywać Maja ale jakoś teraz mi do niej nie pasuje ... :\ Klacz jest Made in Germany ^^.
Były tylko 2 egzemplarze z czego jeden nie miał oka ! 0.0
Dosłownie nie miał pomalowanego oka, było ono tego samego koloru co całe ciało !
Wyglądała strasznie ... #.#
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tego konia jak i większości z tych co jeszcze planuje wam pokazać mam odkupionego od Kory, która sprzedaje powtórki lub modele które są dostępne w sklepach by zrobić miejsce na półkach :)
Jest to ogier American Quarter Horse z '08. Bardzo podoba mi się jego umaszczenie, choć spotkałam się z osobami które mówią, że umaszczenie ,, razi ich w oczy". Mi tam się podoba ! Ogiera nazwałam Marvel xD. Jest Made in China.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kolejnym koniem od niej jest ten oto przez nią przemalowany koń. Kiedyś był to ogier Pinto a teraz...
Nie wiem ... :/ Wiem, że mi się podoba ! Nazwałam go Pikasso ( tak jakoś pasowało :P ).
To wszystko o nim :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PAPO


To wałach Arabski z '10 też od Kory :) Jest to moja pierwsza figurka z tej firmy i powiem, że naprawdę jestem zadowolona ! :) Wałacha nazwałam Quin, jest Made in China.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SAFARI


Są to moje pierwsze 2 konie z tej oto firmy. Ale po kolei. To klacz Appaloosa z '10. Strasznie podoba mi się jej malowanie. Niby takie ,,sztuczne" ale piękne ! Na prawej przedniej nodze ma jakiś numerek ale mi to nie przeszkadza ! :) Ma taką krótką grzywę xD. Dla niej też nie mam imienia.  Jest Made in China.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


To ogier Rocky Mountain Horse z '08. Nazywa się Magnum :) Jest bardzo fajnie zrobiony. Jego numerek znajduje się na brzuchu :). Ma bardzo gruby ogon ale to normalne w tej rasie ! Jest Made in China.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COLLECTA


To ostatni koń jakiego mam od Kory jest nim ogier Andaluzyjski z '11. Jest po prostu boski ! *-*
Imienia dla niego nie mam ( jeszcze xD ). Jest on jednym z moich ulubionych modeli collecty :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


To jest to ogier Lipizzaner z '12.
Nazywa się Unicorn, i też jet spełnionym marzeniem :) Dostałam go na święta :) Powiem szczerze zauroczył mnie <3
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tak, to ostatni koń którego chce wam pokazać :) jest to ogier Morgan którego dostałam na urodziny :) Jest z '14 i wyprodukowany w Chinach. Tu też nie mam jeszcze imienia. Na początku nie byłam do niego przekonana ale teraz jak na niego patrze to muszę przyznać, że jest piękny :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tyle na dziś !
Piszcie który wam się najbardziej podoba oraz czy coś wiecie coś o tym znikaniu zawartości postów ! :/
Do zobaczenia w niedziele !

~Savana

Ps. Info dla NMR schleich
Żeby dodać tłumacz Google na swojego bloga wchodzisz najpierw na pulpit blogera czyli inaczej na listę swoich blogów. Wciskasz swój blog i wyświetlają ci się wyświetlenia twojego bloga, po lewej stronie masz po kolei : przegląd, posty, strony itd. Wciskasz tam Układ ( jest pod Kampanie ).
Wyświetla ci się teraz to co masz na swoim blogu ( tak jakby :P ).
Po prawej stronie masz Dodaj gadżet <--- wciskasz to i pojawiają ci się rożne gadżety. Pod Plakietka Google+ masz  Tłumacz. Wciskasz dodajesz i już, cała filozofia :P
Mam nadzieje że rozumiesz bo tłumaczyć niezbyt umiem ! :)
Pozdrawiam !

17 komentarzy:

  1. Bardzo dużo koniuchów :3 Zazdroszczę ^^ Niektóre Schleich całkiem fajne, mimo to niektóre wycofane nie budzą już we mnie takiego zachwytu ;) Ale wielkie gratki :* Cieszę się, że coś skrobnęłaś :D Pozdrawiam i zapraszam na drugi rozdział opowiadania! B-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkich koni, a najbardziej kuca pasącego się, bo to rzadkość :)
    No i oczywiście gratki stajni! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki wszystkich nowości! Czekam na stajnię! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki wszystkich koni ;) . Safari są strasznie kańciaste :P
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie o tym samym pomyślałam ! :P
      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Wstawiłam na allegro
    Tinker - http://allegro.pl/custom-schleich-kon-tinker-i5038719099.html
    TWH - http://allegro.pl/custom-schleich-kon-twh-i5038721313.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam http://unicorn2593.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty ale ten kary koń stojący dęba to Morgan a ogier Arabski Papo to klacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hahahahah <3 To jest ogier moja droga .... Chyba umiem rozpoznać płeć konia -.-

      Usuń
  8. Źrebię Appaloosa nazywa się Kovu?
    Czy nazywa się tak dlatego że mój ma tak na imię w serialu?
    Mogłaś być bardziej kreatywna, a nie podkradać imiona dla koni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewasz się ?
      Ubóstwiam twój serial i zbyt przyzwyczaiłam się do tego imienia, nie mogła nazywać się inaczej :D

      Usuń