poniedziałek, 13 października 2014

025. Schleich Exclusive

Hej wam :)
Stało się, jestem chora ... Mam kaszel katar ból gardła. Ma to jednak swoje plusy !
1. W najbliższym czasie uzupełnię karty : moje konie , pozostałe zwierzęta, moje marzenia.
2. Jutro może na 56,95 % ( ach, ta dokładność ! xD ) ukaże się drugi post ( opis konia albo foto opis )
3. Omijam test z matmy ( Tak xD )
4. Mam czas na zmiany w blogu ! ( prawie wszystkie )
Oraz minusy ... z nimi już gorzej :(
1. Omijam konkurs z polskiego ( a wraz z nim znika dodatkowa 6-tka z tego przedmiotu :[ )
2. Nie spotykam się z przyjaciółmi ... ( KCPP was ! <3 )
3. Bzikuje ...
4. Zdjęcie na baner bloga nie pojawi się w najbliższym czasie ...
Mniej więcej to się sumuje ale wiecie ...
A i jeszcze coś ! Zaczęłam robić kantary i ogłowia dla moich koni ! Oraz inne takie derko itd. podobne ! Na 99,99%
Będzie ( kiedyś xD ) Post właśnie o tych moich początkujących wyrobach ! :D
Dobra nie będę was tu tak zanudzać ( dodam tylko że dodałam zakładkę ,, Autorka " i tam możecie
zaleźć co nieco  ( <--- Kubuś Puchatek xD ! ) o mnie :)
A teraz przejdźmy do tematu ! ;3
***********************************************************************************************
Schleich Exclusive są modelami które są niesamowite i bardzo unikatowe figurki można kupic w państwach zagranicznych i
oczywiście najczęściej w Niemczech !
Są to niektóre modele ( w naszym przypadku ) koni wyglądające zupełnie ( kształtowo )
zupełnie tak samo, różnią się tylko kolorystyką.
Niestety są one dostępne tylko prze 1 lub 2 lata a potem trzeba kupować tylko od poszczególnych
osób, więc bardzo trudno je dostać jeśli mieszka się w Polsce ... :(
Bardzo wiele tych unikatów widziałam na e-bay ale za bardzo wysokie ceny !
Podobno mają one też specjalne certyfikaty że nie są przemalowane tylko oryginalne :) !
A teraz parę zestawów oraz koni Exclusive !





Na pierwszy ogień pójdzie ogier andaluzyjski.
Wygląda nawet bardzo ładnie !
Podoba mi się ! :D
Wygląda ładniej od klasycznej wersji ...
Dla mnie 9/10



Teraz klacz Andaluzyjska.
Wygląda em.. ok. Jednak bardziej podoba mi się bieżąca wersja, ta
jest jakaś taka szara. I ma niebieski gumki a nie czerwone jak normalna klacz. Jednak po tym zdjęciu widzimy że każdy Schleich Exclusive czy
to figurka czy zestaw ma napis albo plakietkę z napisem Exclusive. :3
Przepraszam mała ale muszę 6/10



Klacz Camargue wygląda bardzo fajnie ! :)
Tylko te kolory grzywy i ogona są bardzo podobne i to mi w tym przeszkadza ... :(
Jednak wole klasyczną wersie jednak nie odmówiła bym gdybym miała ją dostać :D
Jak dla mnie bardzo dobrze 9,5/10



A to ogier Camargue (?) . Te same barwy co klacz. Nie specjalnie mi się podoba wole normalną
wersje. Dlatego 5,1/10



Wycofana klacz Lipicańska. Tutaj prawie nic ich nie różni oprócz kolorów które są bardzo
do siebie zbliżone. Jest całkiem całkiem 7,5/10 .



To jest ( chyba ) ogier lipicański (?).
Lepsza jest starsza wersja, kolory mi się nie podobają.
moim zdaniem 3,5/10 ... :(



Nie wiem jaka to rasa ale chyba pinto ...
piszcie w komentarzach !
Sądzę że 2 są ładne , Ta ma piękne umaszczenie !
Dam 8/10 :)



Wałach Lusinato szczerze to wersja ,,oryginalna" jest ładniejsza.
Ta ma kolor .. cegły !!!??? 0.o
To tyle co chciałam o niej powiedzieć... :/
6/10



A to jest Chyba klacz Tennessee, jest bardzo ładna :) Mi podoba się trochę bardziej od wersji klasycznej !
Nie wiem, oba modele są fajne ale bardziej podoba mi się ta wersja :)
Dobra 8/10 ! :)



Ten to chyb też Exclusive (?) ! Śliczny jest :) ! Chciałabym go
mieć ! ^.^ Taki biały ogier Fryzyjski to coś dobra niech będzie 9/10 !






Te dwa konie też są Exclusive :) Duża o klacz Kanastrupp (?) a ten malutki
to nie jestem pewna... chyba źrebie lipicańskie (?)
Według mnie są bardzo ładne ! :*
Klacz 8/10
Źrebie 9,5/10

A tu takie małe podsumowanie ;)



Jest tu jeszcze ogier Tinker !
Jest śliczny 7/10 , o wiele ładniejszy od normalnej wersji !






Tutaj też konie których powyżej ( oprócz ogiera ) nie było...
Więc od prawej strony.
Nowa klacz arabska taka czarna nawet ładna :)
Mi się podoba ! 7,1/10
Klacz Lipicanka nawet ok. Tamta jest ( jak dla mnie ) lepsza, ale ta też wymiata xD ! dajmy 8/10
Klacz Hanowerska niewiele się różni ale jest boska !!! 0.0
może te skarpetki robią taką różnicę ?! :3

I można by tak w nieskończoność pokazywać wam te modele ale ja mam ograniczony czas !
Bo idę robić kantary dla koni xD !
Więc przejdźmy teraz do zestawów !



Oto pierwszy z zestawów który chciałabym wam pokazać !
Jak widać rodzina Kuców islandzkich. W tym zestawie wersją Exclusive jest klacz oraz Ogier .
Ogier ma takie same barwy jak ( też w wersji Exclusive ) klacz i ogier Camargue
Więc dam mu 6/10. Nie wiem który jest lepszy ta wersja czy oryginalna ...
A klacz jak dla mnie jest zbyt czarna !!!
5,5/10 Lepsza normalna wersja.



Kolejna wersja Exclusive cały zestaw dla mnie 3,4/10 :\



Tu zaś wersją Exclusive jest ludzik będący na tej klaczy.
Jeśli chodzi o tą dziewczynę ( ludzika )  to jest świetna !
Cały zestaw 10/10 ! Jednak cena pewnie jest droższa przez to Exclusive ... :(



To zdjęcie niewyraźne , ale wersją Exclusive jest tu źrebie kuca islandzkiego.
Ogółem cały zestaw jest naprawdę ok ! 8.5/10 !



Kolejna wersja Exclusive !
źrebię pinkne :*
Zestaw 7,8/10



Ten zestaw bardzo mi się podoba :)
Szczególnie wałaszek bo źrebię jest gorsze ... :[
7,2/10 ( 7,2  ach ta dokładność xD ! )



Oto koń którego można nazwać unikatem .
Został on wydany specjalnie na chiński nowy rok konia !
Może kolory nie są taki chmmm... normalne ! xD
Ale jest to unikat !

No i jeszcze ostatnie 2 zestawy Schleich'ów Exclusive dostępnych w Polsce !
Jej ! xD ( wiadomośc od Amore Cane )



Tak te 2 konie będące w tej nowej ( 2014 r. ) stajni dla Schleich są Exclusive
dorosły 4/10 wole bieżącą wersje ... :\
źrebie OMG ! 11/10 !!! xD
Nie źrebie jest cudne *.*
Cały zestaw 100000000000000/10 !!!! Mega jest ta stajnia !!! 0.0



Koń 6,5/10 no jest spoko ale coś mi w nim nie pasuje ...
Zestaw 10//10 ! Naprawdę bardzo fajnie !


A teraz jeśli ktoś chce zobaczyć więcej zachęcam do obejrzenia tych filmików. c:
Ja nic nie zrozumiałam xD ! nie coś tam zrozumiałam ale niektóre słowa niewyraźne :) !










Okej to tyle na dziś :) Ale się rozpisałam *.*
chyba najdłuższa notka jak dotąd notka !

A które wam się najbardziej podobają ? A może za nimi nie przepadacie ?
Dziś taka luźna notka bo źle się czuje ... :(
Nie zapomnij zostawić po sobie śladu !

~Savv <3








32 komentarze:

  1. Ja chcę takie w Polsce!!! Supcio fryz, ogier islandzki i konik na Nowy Rok! U mnie n/n
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się one podobają ! :)
      Ja też chce je do Polski !!! xD
      Na pewno wpadnę ! :)

      Usuń
  2. W PL są 3 exclusiwe - 2 w tej nowej stajni z akcesoriami, 1 w myjce
    Ja chciałam sb sprowadzić białego fryza z MPV ale wyszło jak wyszło i nie mogłam sobie pozwolić na ten wydatek (8,5 euro + moja część zapłaty za przesyłkę + przesyłka na terenie kraju (zamówienie grupowe))
    ich jest jeszcze kilka, nie pokazałaś wszystkich ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak, biały fryz też jest exclusive ;) masz link do niego:
      http://shop.modellpferdeversand.de/MPV-Exclusive/MPV-Schleich-Special-Run-White-Friesian-Stallion::6241.html

      Usuń
    2. A no fakt nie pomyślałam o nich ... ;) Wiem dużo by mi to zajeło ( pokazanie wszystkich ...) . Dzięki za info o fryzie !
      Pozdrawiam ! :*
      PS. Dodam o tych że są w Polsce i napisze że info od cb :)

      Usuń
    3. Ja właśnie zamówiłam go z MPV. Teraz kosztuje 9 euro 0.0

      Usuń
  3. Większość modeli zacna :3 chociaż w większości wole zwykłe wersje ;)
    Ten wałach lipicański to model-portret konia Satchmo więc maść taka była odzwierciedleniem tej realnej (słabo wykonana niestety :P) a klacz ze źrebakiem (knabstrupper+lipican) przedstwiają konie z jakiejś tam słynnej hodowli chyba (mają nawet piętna) :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się milordzie xD ! Jeśli chodzi o Lipicna to wiem, ale i tak maść dziwna :P.
      Tak te piętna muszą coś oznaczać ..
      Byłam już byłam ! :D
      I na pewno będę jeszcze wiele razy ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Figurki exclusive są naprawdę ładne, ale niektóre mi się nie podobają np. mustang stojący dęba, ogier camarque itp. Świetne są hanowerki, ogier fryzyjski i pinto oraz klacz Kanastrupp i jej źrebak, które naprawdę przypadły mi do gustu. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i nieomijania testów, bo potem będą zaległości. :P
    Zapraszam do mnie: http://porady-i-ciekawostki-o-schleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te exclusive są ładne ale tylko niektóre . Bo niektóre to jak by ktos na nie zwymiotował :p .
    Dla mnie szczerze nie opłaca się wydawać tyle hajsu na jedną figurkę chyba, że jest w zestawie np. w myjce .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 zdanie mnie rozwalilo xD ! Ale zgadzam się z tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Exclusiwe są ładne, ale nie moge powiedzieć, że wszystkie, niektóre ''zwykłe'' modele ( jak klacz camergue ) są ładniejsze w regularnym wydaniu :) Ale o gustach się nie dyskutuje
    Zapraszam do mnie:
    http://www.psiakischleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ecslusive są całkiem, całkiem, ale ja tam wolę kupić breyera :P
    Życzę zdrówka!
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne , szczególnie mi się podoba klacz knabstrupper , a najmniej nowa klacz arabska ;) U mnie n/n : mojekochaneschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podoba się stadnina exclusiv i klacz lipicańska:) a jeśli chodzi o knabstruppery to wyglądają na przemalowane...( sugeruję po podpisie na zadzie(xd) i po tym że konie knabstrupper nie są kasztanowe...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wykluczone, że jeśli dobrze napiszę test szóstoklasisty, to wujek z Niemczech kupi mi klacz andaluzyjską 2015 i klacz lipicańską exclusiv ^^ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *stajnia ;)
      Super! Trzymam kciuki ( co z tego że było to rok temu... Mentalnie moge sie wspierać zawsze :* )!

      Usuń
  12. A to moja ocena:
    andaluz - 8/10
    andaluz klacz - 6/10
    camargue - 10/10
    camargue ogier - 6/10
    lipican - 3/10
    lipican ogier - 4/10
    pinto - 9/10
    lusitano - 7/10
    Tennessee Walker - 7/10
    fryz - 5/10
    zestaw Island:
    klacz: 4/10, ogier: 9/10, źrebie: 9/10
    zestaw west: 6,5/10
    źrebaków nie oceniam
    zestaw pinto: źrebię 10/10, o wiele lepsze od zwykłego <3
    szetandy:
    ogier: 9,5/10, źrebię: 6/10
    trakeny od stajni:
    źrebię: 7/10 klacz: 9/10
    Koń od myjki (mam go ;3): 10/10, na żywo jest cudny <3.
    To koniec mojej długiej opinii, pa xD
    Emkamk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie :3 do więkrzości się zgadzam
      Elo Elo 3 2 0 xD

      Usuń
  13. Koń z myjki to ogier hanowerski i on nie jest Exclusive. Pomalowany jest inaczej tylko na potrzebę myjki. Taki sam jest koń treningowy Schleich.

    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale np. Stajnia schleich 2014, jest tam klacz i źrebie Trakeńskie i są pomalowanie inaczej tylko na potrzeby stajni a jednak są uznawane za Exclusive :p z moich informacji wynika że ten ogier jest Exclusive ale moge się mylić, Popytam o to jeszcze wujka Google c;

      Usuń
  14. Ta stajnia jest dostępna na Królestwo Dzieci :) Nawet w normalnej cenie ( jak dla mnie ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatna informacja :) zawsze najlepiej poczekać niż kupić odrazu bo jednak ta różnica 2 stów jest. Szczególnie ze gdy jest nowe to wszystcy sie na to jaki piranie żucaja xP

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Tego z Exclusive? Nieźle :3
      Taka perełka w kolekcji :D
      Ja mam tylko zwykłego

      Usuń
  16. Wiem, że post dosyć stary, ale ja po prostu kocham modele exclusive xD. Wczoraj byłam w sklepie Müller na Węgrzech i kupiłam dwa (appallosa i hanowera, których tutaj nie ma). Dzisiaj przyjechałam do Wiednia i też byłam w Müller i kolejne dwa xD. Klacze trakeńska i pinto, których też tu nie ma :p. Ogółem polecam sklep Müller :3. Niestety nie ma go w Polsce :C.

    OdpowiedzUsuń
  17. 25 yr old Nuclear Power Engineer Zebadiah D'Adamo, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Rappelling. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Chevrolet Corvette L88. spojrz na to teraz

    OdpowiedzUsuń