niedziela, 11 stycznia 2015

030. La - czyli sprawa która nie może już czekać, opis klaczy Kuca Fell :)

Witajcie !
Jak tam życie ?  ( to wcześnie wstawanie do szkoły mnie wykańcza ... -,- )
Następny post zgodnie z postanowieniem w następną niedziele :3 Jak może zauważyliście jest też zmiana na blogu ;) Może być ?
Dziś zgodnie z obietnicą odpowiem na pytania z La oraz opisze wam klaczy kuca Fell :)
Chyba każdy wie co to La, no ale wytłumaczę wam !
Chodzi o to że np. Ty zostajesz przez kogoś nominowany, dostajesz od niego 11 pytań na które musisz odpowiedzieć  a potem nominować 11 innych blogów i zadać im inne ( wymyślone przez siebie ) 11 pytań :) Gdy już kogoś nominujesz musisz go o tym poinformować w komentarzu pod najnowszym postem :)
Zrozumieliście ? Niezbytnio umiem tłumaczyć więc wiecie... :3



Szczerze to są moje pierwsze nominacje do La w życiu więc zrozumcie te emocje ! :P
Dostałam 2 nominacje :)
Ale po kolei ! 1 nominacja jest z bloga schleichikuliny.blogspot.com

1.Zbierasz tylko modele koni, czy także modele innych zwierząt, lub wróżek?
Zbierać to tylko modele koni ale inne zwierzęta też są w mojej kolekcji :) Bez nich było by tak pusto.
2.Ile modeli liczy Twoja kolekcja?
Równo 84 konie i 20 pozostałych zwierząt :)
3.Jaka jest Twoja największa perełka w kolekcji?
Taką moją perełką jest chyba Gabi czyli klacz Camargue z '11 niema konkretnego powodu czemu, po prostu mam z nią tyle wspomnień <3 Ale też 2 inne konie o których będzie mowa w następnym poście :)
4.Jakie jest Twoje największe marzenie związane z kolekcjonerstwem?
 Dużo wycofanych konisi :3
5. Gdybyś mógł/mogła wymyślić własny model, jak by on wyglądał?
Nie wiem ... nie jestem dziś kreatywna xD
6.Jaka jest Twoja ulubiona firma produkująca modele?
Chyba schleich ale to z przyzwyczajenia ;) Jednak jeśli te modele nadal z roku na rok będą się tak ,,psuć" zacznę częściej kupować na Collecte :)
7. Czy sądzisz, że w najbliższych latach będziesz nadal kolekcjonował/a modele?
Żyjmy teraźniejszością ! :D Ale sądzę że tak :)
8.Czy tworzysz własne modele, customy, lub mini rzędy jeździeckie?
Tym pytaniem zdradziłaś mi cały następny  post xD teraz muszę go przełożyć ...
Ale tak ;) co prawda nie jestem w tym dobra, dopiero zaczynam ale jakoś idzie !
9.Masz jakieś zwierzęta, a jeśli tak, to jakie?
Tak :) Mam psa wabi się Tosia jest kundelkiem ze schroniska ( ratujmy psiaki i inne zwierzaki !!! :(  )  w następnym poście jej zdjęcie :3
10. Ile czasu kolekcjonujesz modele?
moją pierwszą klacz dostałam ok. 16 listopada 2013r. Jednak cala ta ,,zbieranina" zaczęła się o wiele wcześniej, gdy byłam mała też kolekcjonowałam schleich, tylko że psy :P
11.Co najbardziej lubisz w swojej kolekcji?
Nie ma konkretnej rzeczy :)

2 nominacja jest z bloga : moje-konie-schleich.blogspot.com


1.Co Cie natchnęło do założenia bloga? 
Chyba właśnie Kora z bucking-pony.blogspot.com ( jej nowy funkcjonujący blog  ) :) Gdy zaczynała pisać na muppetowe love często gadałyśmy o sprawach blogowych :) w sumie to jej zawdzięczam to co osiągnęłam <3
 2. Jak dawno zaczęłaś pisac swojego bloga?
 Zaczęłam dokładnie 8 maja 2014r. 
3. Kolekcjonerstwo to pewnie Twoja pasja. Dlaczego?
Niema konkretnego powodu :) po prostu kocham te małe koniki ! 
4.Jak jest Twoja ulubiona firma produkująca figurki?
Schleich- ale to z przyzwyczajenia
5. Od jakiego czasu zbierasz modele? 
od dziecka :) konie- od tamtego roku 
6. Gdybyś mogła- wolałabys malować, czy rzeźbic figurki? 
i to i to ;)
7.Która firma według Ciebie jest lepsza: CollectA czy Schleich?
schleich :) ale powoli collecta ...
8. Masz swoją ulubiona rase konia?
 Camargue <3
9. Wolisz skoki czy ujeżdżenie? Dlaczego?
Skoki ponieważ wtedy czuje się ,, wolna " .  ten wiatr we włosach xD
10. Co lubisz oprócz jazdy konnej i kolekcjonerstwa?
Fotografie, spędzanie czasu z przyjaciółmi i rodziną, internet xD itd.
11. Wolisz rysowanie czy fotografowanie?  
F O T O G R A F I A ! 

To tyle :) Ja nie nominuje nikogo ! 
Teraz zabierajmy się za opis bo mam jeszcze wiele rzeczy do zrobienia :)




Klacz kuca fell nr. 13470 

Klacz nazywa się Banshee, mimo tego wcale jej nie przypomina !!! xD
Jak już wcześniej wspominałam klacz posiadamy z targu.


 Została wyprodukowana w 2012 r. Nadal można znaleźć ją na sklepowych półkach :). Jej pozycja to kłus. Typem pasuje do konia klasycznego.
Nie ma wyrzeźbionych strzałek oraz kasztanów czyli norma :)
Nie jest podkuta.

Nie ma wogle zarysów mięśni zadu ! 
Jej ogon jest leciutko przechylony w lewą stronę, mi bardzo się podoba jej kolorystyka
czyli ciemny brąz czasem w różnych miejscach przechodzący w jasny brąz.
Ma też śliczny warkocz na ogonie ! *-*


Jeśli chodzi o kopyta, to sami zobaczcie.... :/


Ma piękny ciemno brązowy ogon momentami przechodzący w jasny brąz podobnie ma z grzywą tyle że na odwrót ;)

Ma piękne lojalne spojrzenie co bardzo mnie w niej urzekło <3
oraz lekko błyszczące chrapki !

Model polecam :) ma taki ,, wdzięk " !
Będzie piękni prezentować się w waszej stadninie :)

------------------------------------------------------------------------------------
Oraz spóźnione życzenia Świąteczne :
Z tej okazji wam wszystkim chce życzyć Wesołych Świąt ! 
Dużo radości , szczęścia , gości i nie połamania kości ! xD
Spędzenia czasu z rodziną i modeli pod choiną ! XD
Jakie rymy :P

PS. Tak komputer wrócił ! :D


~Savana


16 komentarzy:

  1. Oj, sorka ;) Mam nadzieję, że nie jesteś zła xD Fajnie, że odpoweidziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Blog jeszcze nie funkcjonuje ;)
    Klacz zacna :3 ale jest w spokojnym galopie a nie kłusie (jeśli się nie mylę :P) w każdym razie fajny opis :) i dzięki za życzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki kobyłki . Ja mam już kupę czasu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest super. Może kiedyś do mnie zawita. Super fotki :)
    Pozdrawiam i zapraszam: drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba :) Dzięki !
      Na pewno wpadnę ! ;)

      Usuń
  5. Śliczna. Pewnie u mnie zawita. Zapraszam:
    nmrschleich.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. 3maj się.
    PS
    A gdzie niedzielna notka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę zagmatwana sprawa ... :/
      Wszystko wytłumacze w następnym poście :)

      Usuń
  7. Savana, masz pojęcie jak dać na blog Tłumacz Google?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam :)
      Napisze ci w następnym poście ( w piątek ) :3 , to będzie taka oddzielna część postu specialnie dla ciebie xd

      Usuń