czwartek, 29 stycznia 2015

032. Nie ma co zwlekać ...

Hej to ja Savv i dzisiaj taka trochę ( raczej nie xd ) dla was smutna wiadomość ...
Miałam w planach to już dawno a teraz sądzę, że jestem wzbogacona o nowe doświadczenia i ta decyzja jest przemyślana. Odchodzę, ale nie z blogera ( przypominam to nie 1 kwietnia xD ) !
Zakładam nowego bloga, czyli jednym słowem przenoszę się :)
Blog ten którego teraz czytacie był pierwszą i bardzo pozytywną próbą zostania blogerem więc myślę że wszyscy moi ,,fani" ( których nie mam xD ) mnie nie opuszczą i zostaną ze mną :)
Blog będzie się różnic od tego, będzie ( można to tak nazwać ) opisowy ( w sensie opisy modeli koni ) ale nie do końca ;).
Nie odchodzę na zawsze ( może ) bo gdy tam nikomu się nie spodoba ( i mi się też nie spodoba ) to wrócę tutaj. Ten blog niech sobie istnieje, nie usunę go :) Dziękuje za tyle wyświetleń ( już 8000 ?! 0.0 <3 ) tyle pozytywnych komentarzy, poleceń, obserwowań, i za pomoc dzięki której doszłam tak daleko ! <3
A oto link do nowego bloga : http://golden-grass.blogspot.com
Pytania oczywiście piszcie w komentarzach !
A teraz trzymajcie się i cześć !
~Savana

4 komentarze:

  1. Będę zagłądać na nowego bloga ;) .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń