sobota, 6 grudnia 2014

028. Mikołajki ! ;)

Serwus !
Piszę tego posta w zasadzie wtedy kiedy mogę bo ... moja ręka jest już zdrowa ! :D
A ja jestem chora ... :( ( i laptop mi się zepsuł więc pisze na innym i to właśnie dlatego nie uzupełniłam
żadnej z zakładek bo nie umiem się nim jeszcze dobrze obsługiwać :\ i właśnie z tego powodu zdjęcia nie są podpisane jednak podpisze je gdy laptop będzie naprawiony a teraz założyłam specjalną blokadę ! :) ) Jednak w poniedziałek idę do szkoły bo mamy Mikołajki klasowe ! Wtedy losujemy osobę z klasy której robimy i kupujemy prezent max. za 40 zł. Takie klasowe mikołajki są zazwyczaj w piątek przed tymi prawdziwymi lecz połowa klasy jest chora więc  przełożyliśmy na poniedziałek ! ^^
Mam nadzieje że wylosowała mnie jakaś dziewczyna bo one zazwyczaj bardziej się starają ... -,-
Ach dzięki za prezent mikołajkowy ! Czyli 5000+ wyświetleń ! I za te wszystkie miłe komentarze <3
I tak mam pęknięty obiektyw ... :(


A u mnie w stajni tyle nowości ! :D
Z ,,Targu koni"mamy konie jak i ... a nie powiem ! :) Zobaczycie dalej w poście ! ^^
Więc tak na mikołajki dostałam 2 lakiery do paznokci ( różowy i miętowy ! ), grę ,,Takie życie" to taka gra karciana podobna do ,,Czarnych Historii" , Książkę ,,Igrzyska Śmierci Kosogłos" ^^ jak ja ubóstwiam tą serie ! i oczywiście mega dużo słodyczy i coś czego nie mogło zabraknąć czyli Schleichy :) 


Na zdjęciu ostatnio zrobiona przeze mnie stajnia :) oraz nowe konisie !!! ^^



Na tym zdjęciu widać moją ukochaną Rozę z Milką. Tak Milka wreszcie ma zastępczą mamusie :)
Bardzo się z niej ciesze ( z Rozy :) )



Tu klacz Lipicańska ze swym nowym źrebolem xD
Źrebie nazywa się Twilight :) ( wiem to imię występuje też w MY LITTLE PONY ale ja wymyśliłam to imię :* <--- nie mam zielonego pojęcia poco dałam tą buźkę xD )



Następny to Wałach Clydesdale nazywa się Łysek ( <-- nowy ) wraz z źrebakiem Lazurem :)
Awww Made in Germany ^^



Oraz ogier Mustang :) nazywa się Rubin i także ,,przyjechał" z Niemiec :)


Tak to były moje Mikołajkowe Schleichy a teraz te których nie pokazałam a mam je z ,,targu koni" !



To też nowy boks który ostatnio zrobiłam, ale chodzi nam nie o boks tylko o konie !
Stoi tu klacz Arabska Elza wraz ze swoim źrebakiem z białymi skarpetkami Emmą, źrebak stojący obok to źrebie z kalendarza adwentowego schleich i nazywa się chocolate :)
A tak wogle mój kalendarz adwentowy jest zupełnie inny od waszych pokazanych na blogach ! NP. Ja wylosowałam dziś źrebie Falabelli ! 0.0


To kolejna klacz z targu którą możecie kojarzyć z 1 posta na tym blogu :)
Tamten egzemplarz był pożyczony od mojej kofffanej Kory i właśnie na jej cześć ta kobyłka
została nazwana kora :) Jednak nie stoi sama w boksie ...


... stoi tu też jej źrebak z targu czyli Laura !



To jest Beti nowa klacz shire :) 




A ten jegomość jest tu już dłuższy czas tylko zapomniałam wam go pokazać xD nazywa się Szaru :)
Chwile ! Nie no naprawdę... Lukrecja jak mogłaś ! Mam nadzieje że całego siana nie zjadła ! >.<



A to Fredi ;)
Przybłąkał się ostatnio do nas i został :)

Mamy też pierwszą u nas...



... KROWĘ ! :D Nazywa się Alicja, wylicytowaliśmy ją na groźbę jednej z naszych pracowników :)


Oraz Alfik czyli nowy osioł :)


Podobny do Nero ( po lewej )
A jednak inny ... :D 

Dobra tyle na dziś ! Dam tylko taki mały bonus na prośbę jednej z czytelniczek czyli zdjęcie Kalipsa na ujeżdżalni! :) Ujeżdżalnia też nowa jeszcze tylko piasek i gotowe ! Tylko z tym muszę jeszczę poczekać :(



Do zobaczenia ! Muszę nadrobić Blogowe Zaległości ;)
Nie zapomnij zostawić po sobie śladu ! :D

- Savana








20 komentarzy:

  1. Gratki wszystkich nowości :)
    Bo kalendarzy jest kilka wersji, to dlatego ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nabytków!!
    Zdrówka!!
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki nabytków ! Do mnie teraz trafiają same Collecty ;)
    Życzę zdrowia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Collecty nigdy dość ! ;)
      Zdrówko dopisuje :)

      Usuń
  4. Wielki napływ niemieckich emigrantów, jak widzę :P
    Wielkie gratki za wszystkich przybyszów!!!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! Piękne te modele! I nie złość się na Lukrecję ;) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, już się pogodziłyśmy ! ;)
      Tak, zaglądam regularnie !

      Usuń
  6. Gratuluję nowych koników! Dużo " niemców " :) Też się cieszę jak widzę : made in germany! Pozdrawiam cieplutko zapraszam do nas :) jkstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ! :D fakt ,, niemców " trochę jest ;)
      Kto by się nie cieszył z tego małego lecz znaczącego napisu ! :D
      Dzięki ! Na pewno wpadnę ! :)

      Usuń
  7. Cześć! Dopiero dziś pierwszy raz jestem na twoim blogu, ale powiem ci, że jestem twoją nową fanką! Masz bardzo dużo koni schleich ja nie mam aż tak dużej kolekcji.Posiadasz ogromną stadninę bardzo dobrze wykonaną!
    P.S Ja też kocham '' Igrzyska Śmierci''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile miłych słów! :')
      Z czasem kolekcja rośnie, kto wie może kiedyś będziesz mieć więcej modeli odemnie ! ;)
      Dziękuje ! :D
      Powodzenia w kolekcjonowaniu !
      ,,Igrzyska Śmierci " rządzą ! :D

      Usuń
  8. Nominowałam Cię do LA! http://schleichikuliny.blogspot.com/2014/12/la-pytaniaodpowiedzi-i-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0.0 !
      Mnie ?! Zasłużyłam ? xD
      Odpowiem w kolejnym poście ! ;)

      Usuń
  9. Też kocham Igrzyska ;)
    Nominowałam Cię do LA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska są świetne ;)
      Odpowiem w następnym poście ! ;)

      Usuń
  10. Gratki modeli ^^ Dużo tego nabyłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://psiakischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń