sobota, 14 czerwca 2014

009.Zdjęcie konkursowe + Kto to ???

Hejo wam ! :3
Zapewne większość z was już wie o konkursie na blogu Kory
 muppetowe-love-figurkowe.blogspot.com
Pozdrowienia i wielkie brawa dla Kory !!! :D
Taakkk ..... to było dziwne ... ale u mnie nie raz są takie nagłe przechyły nastroju na bardziej taki ...

  




To u mnie normalne. nie trzeba psychologa ( Ale psa to tak ! ) prawda Kora ! :D
Ja po prostu chcę do zoo z Zoniom i tobą, chcę zobaczyć słonia !  !!! xD

Więc ja jak to ja , musiałam wziąć udział w jej konkursie ! ;)

Oto zdjęcie konkursowe

robiłam na szybko bo czasu nie było więc wyszłam na dwór gdy tylko nie padało zrobiłam
parę fotek i to było najlepsze ! Przy okazji mam już zdjęcie na żywioł wodę ! :D
Widziałam zdjęcia niektórych uczestniczek i wszystkim chcę pogratulować wspaniałych pomysłów i
pięknych zdjęć ! :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wspominałam wam już o J'adore prawda ?!
Tak to najstarsza klacz w naszej stadniny ,, Golden Grass "
Nazwa J'adore co po francusku znaczy uwielbiam , wzięła się z tego że jest jedną z moich ukochanych
figurek oto zajawka jutrzejszego posta , może ktoś z was zgadnie jaki to koń ? :)




do jutra ! :)
PS. MEGA WIELKIE SORY ZA ORTOGRAFIE ( JEŚLI JEST ) ALE BARDZO SIĘ ŚPIESZĘ !!!
~Savana
                                                      

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To klacz lipicanska, ta wycofana.


    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest klacz lipicańska, wycofana!
    Śliczne zdjęcie
    http://schleichaleksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)
      Bardzo dziękuje ! :)
      Na pewno wejdę na twojego boga :)

      Usuń