poniedziałek, 9 czerwca 2014

008. INFO

Hejo wam :)     <-------- polubiłam tak pisać xD

Dziś post informacyjny !
Więc strasznie was przepraszam ze tak długo nie piszę ale mam mega dużo zaległości !
Po Londynie i moich nieobecnościach mam tyle zaległych testów i kartkówek że szok !
Jednego dnia dowiedziałam się że z danych przedmiotów tego dnia mam 3 zaległe testy 1 kartkówkę i
jeden test który ma być w czwartek. to było jednego dnia co będzie dalej ! 0.0
Ale no wiecie czerwiec i maj zawszę takie są więc wiecie ... Chciałabym też podgonić oceny z niektórych
przedmiotów bo kujonem nie jestem , i mam przeciętne oceny takie jak ( na koniec ) 4 , 5 , 6 .
i 3 z  francuskiego ! :D ( niektóre dziewczyny z mojej klasy mają 2 ! ) no i z matmy 3-4 ( ale to przecież matma ... xD , ale raczej 4 będzie :) ). A to ten ostatni tydzień ! Bo w piątek muszą być już wystawione oceny ... Więc w sobotę i w niedziele postaram dodać się posty ... potem we wtorek , czwartek , sobota , poniedziałek .... tak co dwa dni :) ( no czasem 3 ale jak coś to będę was informować ! ).
Dobra zabieram się do nauki bo chcę mieć już to wszystko w głowie !
To do soboty a może nawet piątku ! :)
Tak czy siak następny post o mojej J'adore ( chyba że dodam zdjęcie na konkurs kory ! Ja też szykuje wakacyjny konkurs ! :D ) .
To do zobaczenia !
Macie jeszcze focie konia na koniec i do zobaczenia !
PS. Mam zamiar na lato zmienić tło i górne zdjęcie bloga i wiecie tak samo na jesień i zimę ! :D
Na razie jest wiosenne w pierwszy dzień lata letni więc baczni obserwujcie ! :D
~ Savana


                             

2 komentarze:

  1. Oj tak tyle teraz tego jest ! :(
    Ale zaraz wakacje ! :D
    Nie moge doczekać się kolejnej notki ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń