czwartek, 19 czerwca 2014

011. J'adore ... :3

Kto tam się chowa w trawię ! :3

Wreszcie długo oczekiwany post z J'adore ! :)




W poście nr. 009 pisałam zgadywankę dotyczącą tego konia i tak brawo zgadza się
to klacz Lipicańska wycofana ( 2001 r. )


J'adore po francusku uwielbiam/kocham nazwana została tak bo stała się jednym z
unikatów mojej kolekcji , i ogólnie bardzo ją lubię :)
Znalazłam ją w Smyku przewróconą gdzieś zboku i gdy wzięłam ją do ręki bardo się ucieszyłam że znalazłam taki stary model ! Jednak to co zobaczyłam potem trochę mnie przeraziło



klacz była i nadal jest w bardzo złym stanie co widać na zdjęciu ...
Jednak tata ( za co mu bardzo dziękuje !!! ) Zaczoł się targować się z Paniami dając argumenty że jest zniszczona itd. A panie z ok. 30 zł ( 28 zł coś takiego ) obniżyły cenę do 18 zł ! :D
I no została u mnie ;)
A co okazało się dopiero po powrocie ze sklepu , klacz pochodzi z Tunezji :) co
jest dosyć rzadkie!

Ogólnie cała bardzo mi się podoba i polecam ten model ! :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jutro dodam sesje zdjęciową Gabi , klaczy camargue widniejącej na banerze bloga  a skoro mowa o
banerze jak wam się podoba nowy wakacyjny wygląd ! :3
Mi bardzo ! :)
Nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu w formię koma algo zagłosujcie w relacjach jak wam się podobało !
Do zobaczenia Jutro !!!
~Savana <3






10 komentarzy:

  1. Świetny nowy image bloga :D
    A J'ador'ka też piękna :) ,Musiała być źle traktowane że ma tyle "blizn" (niestety ostatni to częste)
    ale ma już nowy dobry dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D !
      Nom, biedactwo ale jutro rano już pohasa na padoku z innymi klaczami ! :)

      Usuń
  2. świetny baner bloga !!! TAK WAKACYJNIE !!! :D
    J'adore znalazła dom :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję koniska i ceny ;) Spróbuj ją wyczyścić gumką myszką, czasem takie zarysowania schodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem czy można ją nazwać unikatem (została wycofana dopiero rok temu i wciąż jest w sklepach), ale gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzi i mi oto że dla wszystkich jest unikatem ! :)
      Bardziej o to że dla mnie jest unikatem , bo jest najstarszym modelem z mojej kolekcji. :3

      Usuń
  5. Piękna J'adore... Żałuję, że jej nie mam 3: I wgl blog świetny.


    stajniamarzenie. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją bardzo lubie <3 Widziałam jakiś tydzień temu 2 jej egzemplarze na allegro, trzymam kciuki żeby do Ciebie trafiła :D
      Dziekuje ale o blogu tak nie sądze xP

      Usuń