piątek, 20 czerwca 2014

012. Sesja Zdjęciowa Gabi ! :)

Hejo wam ! :D
W poprzednim poście obiecałam Sesje Zdjęciową Gabi w skrócie .S.Z.G.
Jak ktoś nie wie kto to , to klacz camargue widniejąca na banerze bloga ! :)
Podobnie jak J'adore jedna z ulubionych koni z mojej kolekcji ! :)
Miałam duże szczęście w sesji ponieważ zrobiłam ją wczesnym rankiem na spacerze z psem.
Potem nie miałam czasu wrzucić i właśnie w tym momencie kiedy wrzucam rozpadał się
deszcz :( Ale ważne że zdążyłam ! :)
Proszę o recenzję w komentarzach na dole jakie waszym zdaniem wam się najbardziej podobają ! :)
Więc zaczynajmy .S.Z.G. ! :)


















Dwa ostatnie zdjęcia znacie z banera bloga ale i tak je pokażę ! :)



Piszcie w komentarzach recenzje jak wam się podobało !
Do zobaczenia w następnym poście ! :)
~ Savana <3


10 komentarzy:

  1. Popracowałabym nadal nad perspektywą, bo o ile część ze zdjęć jest robiona z perspektywy figurki, reszta jest robiona z góry, co naturalnie nie wygląda. Ale ogólnie ładne zdjęcia :) No i oczywiście przedstawiają mój ukochany model <3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :)
      postaram się następnym razem po prawić ten błąd :)
      Jeden z ukochanych modeli , także mój <3

      Usuń
  2. Model pięknie sie prezentuje na tych zdjątkach >3 Zapraszam na candy:
    www.moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana sesja, aczkolwiek podpisuję się pod tym, co pisze Carmen. Zdjęcia z perspektywy klaczy są super, szczególnie pierwsze i to z nagłówka. Ogólnie widzę, że blog idzie w dobrą stronę i jak tylko dorwę się do lepszego neta to dodam go do polecanych.
    U nas rozdzialik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czystym sumieniem mogę rzec, że sesyjka bardzo udana!
    Chociaż nie potrafię zdecydować, które najbardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Też bardzo często mam z tym problem ! ^>^
      Pozdrawiam również ! :)

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia tylko troszkę musisz popracować nad perspektywą i tyle . ;)
    Savana chciałam Cię poinformować, że przenoszę mojego bloga na ten adres : http://figurkischleich.blogspot.com/
    Jest to mój nowy blog i jest już nowa notka.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń