sobota, 10 maja 2014

002. Porównania koni schleich do prawdziwych koni :)

Hejo wam ! :)
Jestem chora wczoraj byłam u lekarza więc pewnie długo nie wstawiałabym postów :(
Ale zbieram się na odwagę i pisze ten post :)
Kompletnie nie miałam pomysłu na niego bo nie chce w kółko tylko opisywać koni !
Więc sobie je dziś porównamy ! :3
Chodzi mniej więcej o to że daje zdjęcia koni schleich a pod spodem prawdziwych koni, ale tak podobnych
że można powiedzieć o nich ,, Schleich się na nich wzorował "
Więc zaczynajmy ! :)



Ogier Fryzyjski Schleich





Ogier Fryzyjski prawdziwy


HA ... HA  czysz nie są podobni :D
Dobra lecimy dalej ! :)


Ogier Pinto Schleich



Ogier Pinto prawdziwy



Jak bracia xD
Dalej :)

Ogier Arabski Schleich



Ogier Arabski prawdziwy




Ci już nie są tacy podobni  ;__;
Ale też jest Ok. :) Następni .. ;)

Klacz Hanowerska Schleicha



Klacz Hanowerska Prawdziwa



Te byłyby na prawdę podobne gdyby nie to że Figurka schleicha ma zaplecioną grzywę a ten niestety NIE :(
Trudno idziemy do następnych :)

Ogier szwardzwaldzki Schleicha



Ogier Szwardzwaldzki Prawdziwy



Oni Serio są podobni ! 0.0 WOW
no dobra przechodzimy do następnego :)

Kuc klacz Szetlandzka  Schleicha



Kuc szetlandzki prawdziwy



One też były by podobne gdyby nie biała plamka na nosie prawdziwego :(
Ale i tak są dosyć podobne ! :)
Przechodzimy do ostatniego  :)

Ogier Achał Tekinski Schleich



I ogier achała tekinskiego prawdziwy



Ci są chyba naj mniej podobni ale wiecie ... no ten .. zawsze coś ! xD
Dobra to chyba na tye !
Żegnam się z wami ! ! i idę spać xD
Nie naprawdę idę spać ! -,-
Czemu mi nie wierzysz !!! ;_;
Wierzysz mi .... :)
Naprawdę :)
Dzięki <3
Wiesz że żartowałam ! xD
Dobra koniec gadki nie zapomnij zostawić po sobie śladu w formie koma, oczywiście jeśli ci się podobało ! :)
 Dobra kończę ! :)
Pa pa !
~ Savana <3

15 komentarzy:

  1. Widziałam podobniejsze zdjęcia ale ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się mega napracowałam szukając tych zdjęć :)
      Ważne że są podobne ! :)

      Usuń
    2. Wiem :)
      Ja mam już jakąś wprawę a i tak zajęło mi to wieczność ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne fotki znalazłaś, nie wiedziałam, że figurki są aż tak bardzo podobne :)
    Tylko popracuj jeszcze nad ortografią, bo "gatki" to są takie krótkie spodenki, a Tobie chyba chodziło o "koniec gadki" czyli gadania ;)
    Bardzo ciekawa notka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) Tak wiem bycie dyslektykiem nie jest proste :(
      Ale i tak dzięki że zwróciłaś mi uwagę ! :)
      Może dzięki tobie się czegoś nauczę ! Zaraz poprawię moje ,,gatki" xD

      Usuń
    2. Masz racje bycie dyslektykiem wcale nie jest proste :(
      Ale notka Cudowna ! ^.^
      A i coś do cb Kora co masz do Savany chę ... :/
      Widziałaś podobniejsze zdjęcia !! Zachowam to dla siebie co o tym myślę -,-

      Usuń
  3. Znając życie odpowiesz na to kolejnym hejtem :/
    Ale nie krytykowałabym jej tak gdybym jej nie znała i nie lubiła tak bardzo ;D
    Wiem że to brzmi dziwnie ale Sawana chyba mnie rozumie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że wiem ! :)
      Pinki Pay LPS bardzo dziękuje że tak mnie bronisz :D Wiem że przy jakiejkolwiek awanturze będę mogła na Ciebie liczyć :) Jednak tą sprawę można uznać za fałszywy alarm ;D Znam Korę Bardzo dobrze i wiem że na pewno nie zrobiła by mi takiej przykrości :) Jednak i tak bardzo dziękuje ci za twą odwagę :)

      Usuń
  4. Naprawdę strasznie cię przepraszam Kora, tak mi wstyd ;__;
    Nie zauwazyłam twego drugiego komętarza ,, wiem :) Ja mam już jakąś wprawę a i tak zajeło mi to wieczność " Twój pierwszy komętarz odebrałam w formie ,, Och jestem najlepsza a ty nie .. ble..ble...ble A teraz wiem że z Savi znacie się dobrze :__: Wiem że pewnie odmuwisz ale
    Wybaczycie mi ?!?
    PS. sory za ortografie ale się spieszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko :) Każdemu może się zdarzyć pomyłka :)

      Usuń
  5. Schleiche są prawie ze realistyczne .
    Zapraszam do mnie :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe porównania.
    Zapraszam do nas -http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz Facebooka? Wejdź proszę na moje strony: Uwięzieni w szkicownikach (podpisuję się ~Zuz) i KJ Aragonit- Modele koni(Podpisuję się #Aragonit) Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń