wtorek, 16 września 2014

023. Candy ( nie u mnie ) ! + Ble Ble Ble + 3000 !!! 0.0 + Nowe konie !

Biorę udział w Candy u Capricorn Meadown :D


Link do banera:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZl1zA7HAktbuSsZRV5itKcpPrVJFSuL6xUPmCk2VSXrDxuXwP9ymIAbG6wv5tshTmmrTVvLQef53jluAgUKfOZTBjC60NZiW2DAD8LQ9WiDmI0POC-PzqJpjiiHRNO3-ce8OWWxemnTo/s1600/candy2.JPG

Link do posta o candy:
http://capricornmeadow.blogspot.com/2014/09/candy-czyli-rozdawajka.html

Zachęcam również was do wzięcia udziału !!! :)

Ach witam, witam witam ! :D
Tak wreszcie coś tu piszę ... :]



A wcześniej nie pisałam ze względu na sprawy prywatne.
Czemu w wakacje dodaje się posty rzadziej skoro ma się tyle wolnego czasu
a w roku szkolnym częściej a ma się zawalony cały tydzień ?
Niestety mam niski poziom IQ więc nie odpowiem wam na to pytani xD
Dobra Teraz posty będą dodawane najczęściej w weekend ( co nie wyklucza że może pojawią się w tygodniu szkolnym tak jak teraz ) Więc mamy tą sprawę za sobą. ( jeśli ktoś chcę być na bieżąco zachęcam do polubienia naszej strony na Facebooku ! )
Jeśli chodzi o niespodziankę to się nie udała ... :'(
Miałam pojechać do Niemiec a tam do sklepu schleich , i zrobić takie mini oprowadzanie ( nie papugować
bo może w przyszłym roku tak zrobię !!! ) . Ale moja koleżanka miała bardzo poważny wypadek ... i wolałam ten czas spędzić z nią. Nie zrozumcie mnie źle ale no tak wyszło ... Jednak niespodzianka nadal jest w planach ! I coś się na nią wykombinuje ! :)
A jak tam rok szkolny ... moja pierwsza ocena 6 z plastyki 5= z polskiego i 5 z historii !!! Wygląda jak bym była kujonkom co nie ??? Ale ja tak naprawdę wogle się nie uczę , ja raz sobie przeczytam dział z którego ma być kartkówka to już jestem z siebie dumna ! :D
*********************************************************************************



Dziś weszłam na bloga i coś przykuło moją uwagę ...


Nie no 3000 wyświetleń !!! :D
( Zero nauczki za niepisanie postów ! xD )
Ale się tym jaram nie no zatkało mnie ! 
Dla niektórych to dużo dla niektórych to mało a dla mnie to mega zaskok ! :P 
Myślę że do urodzin bloga dobijemy 5000 wyświetleń !!! 
Bo na urodziny mam zamiar zrobić Candy :)
Więc na ten piękny dzień ( noc ) ! - pokażę wam wszystkie nowe konie z 
Wakacji !!! :D  
Więc zaczynajmy :)

Pierwszym koniem którego wam pokażę jest ...

stajnia by kora z muppetowe love figurkowe 

Carmen ! :)
Wycofana klacz Camargue.
Znalazłam ją na targu staroci za 9 zł. :)
Okazja świetna więc ją mam ! :D

Drugi koń z targu ...


Spike ( Spajk ) ! :)
Wałach Appalosa  z  2010 r. Collecta
Tego też mam z targu , za 11 zł.

Trzecie zwierzę z targu to ...



Rowley ! :)
Rottweiler z 2007 r.
Także Collecta  z targu , za 3 zł.

Teraz konie które mam z allegro 
Więc,zestaw 2 koni z allegro
to ...


Maffin ogier Quarter Horse
oraz jego synek Honey
razem 20 zł. z przesyłką .
Muffin jest w stanie przestraszyć się dosłownie wszystkiego , nawet stojącego psa ( Czoko ) 
A tu oddzielne zdjęcia tej pary :P
Zdjęcie nie ostre bo Maffin się spłoszył xD

Oraz koń którego po prostu dostałam czyli Szajra


Szara klacz Shire Collecty z 2012 r. 


Oczywiście jest jeszcze Doroty 
wyostrzyłam na Carmen ( trudno ! )
Stajnie by Kora muppetowe love

i Tween 

Ale ich to już kojarzycie :)
Więc tak oto w wakacje wzbogaciłam się o 7 koni
 (8 bo jest jeszcze jeden ale to właśnie ta zastępcza niespodzianka :) )
i 1 psa :D
A post z niespodzianką dodam w nastopną sobotę / niedziele  :)
Spróbuje też na następną sobotę/ niedziele uzupełnić też zakładkę moje konie oraz pozostałe zwierzęta w całości :)

Więc do napisania ! :D
Nie zapomnij zostawić po sobie śladu !!! 

~ Savana 








12 komentarzy:

  1. Sporo tych koni .
    W tym CollectA . Ja niedługo będę miała klacz camargure i najprawdopodobniej zestaw westernowy ze schleich, a trzy konie z Collecta kupuję niedługo :) . Ja wolę zbierać hajs nie tak wydawać, bo potem zazwyczaj tak bywa, że są fajniejsze rzeczy na rynku. No ale rób jak uważasz .
    Szkoda,że nie pojechałaś do fabryki ja może w przyszłym roku się wybiorę, a w jakiej to miejscowości ? Wiem, że w Niemczech ale nie znam miejsowości . I na jakim jarmarku byłaś ??
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli że plany są :) Jeśli chodzi o hajs to prawda warto zarabiać bo potem będzie coś fajniejszego itd. Ale moją kasę Jeszce mam a na początku wakacji dostałam jeszcze hajsu od dziadków i z tej kasy odłożyłam sobie właśnie na te konie ( odłożyłam mniej więcej sumę ich wszystkich z czego mi jeszcze zostało ). Hajs jeszcze mam :) Fakt to wielka szkoda ale przyjaźń ważniejsza nie sądzisz ??? :) Jak wejdziesz na różne strony schleich w Niemczech to tam powinnaś coś znaleźć jeśli jednak nie znajdziesz napisz do mnie a podam ci całkowity adres :) A jeśli chodzi o jarmark to przejeżdżając przez miasto Słupsk ( na pomorzu ) zatrzymałam się na jarmarku Grifitów :) ( Działa on tylko w wakacyjne niedziele :3 )
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Wiesz zawitała do mnie w sobotę "siostra" tej twojej siwej shire :D muszę ją opisać ale nie mam tła do zdjęć :C
    A tak poza tym to fajnie że znowu piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :) Ona też jest bardzo ładna ! Jeśli nie masz tła do zdjęć to popytaj się w klasie czy nie mają kalendarza :) Albo wybierz się gdzieś ( np. park ) i tam porób fotki !
      Heh :3

      Usuń
  3. Ile konisi ^.^ Śliczny źrebak :) Może ja też się w takiego zaopatrzę xD
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia! Gratuluję nabytków no i popularności!
    U nas n/n - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) Popularność ?!? Bez przesady ... :P

      Usuń
  5. Gratuluję nabytków!
    Z wyświetleniami ładnie, ładnie :D
    Zdjęcia ciekawe i fajne.
    Pozdrawiam!

    PS. Przepraszam, że tak skrótowo, ale po całym tygodniu dosł. padam z nóg!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) Nie przepraszaj ! Chyba każdy jest zmęczony :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu odwiedzin i tylu koni złapanych w wakacje :)
    Tak trzymaj! :D

    OdpowiedzUsuń