niedziela, 5 października 2014

024. Bo po smutku zawsze przychodzi radośc ...

Um ... cześć ?Wybaczcie ale nie mogę się jeszcze otrząsnąć po odejściu jednej z moich bardzo bliskich osób ...
i to był też powód dlaczego nie pisałam , Musiałam przemyśleć parę spraw ... [Tak uzupełnię ( kiedyś xD ) zakładki !]
Ale po smutku zawsze przychodzi radość ! :D

A ogólnie to jak tam szkoła ? Bo u mnie cudownie ! :) Oceny też spoko ;)


Więc dziś taki trochę dłuższy post , bo mam wiele rzeczy ! 

Pierwsza rzecz jest taka że w najbliższym czasie postaram zmienić wygląd bloga na jesienny ( gdy to czytasz może już być zmieniony ), chociaż ten jesienny i tak będzie jeszcze zmieniany bo w mojej okolicy z drzew liście jeszcze nie spadły więc to taki problemik ... :| 

PS. Zdjęcia mogą być dziwne dlatego , że chwilowo mam utrudnienia w ich robieniu.

Drugą rzeczą jest to że na strychu znalazłam to :





Tak samochód i przyczepa do transportu koni ! :) Nie jestem pewna skąd ją mam ale rodzice mówią że pamiętają jak mi ją kupili. To znaczy że kiedyś też zbierałam konie Schleich i innych firm ? Odpowiedź brzmi NIE , zbierałam nie konie tylko kucyki z oryginalną nazwą kucyki pony ! xD
Oczywiście miałam wtedy 4-5 lat ! Czy coś koło tego :)

*********************************************************************************
Więc Dziś jest wesoły dzień dla naszej Marie , bo właśnie udało nam się znaleźć matkę zastępczą dla naszej klaczki ! :D

Przyjechała z sąsiedniej stadniny ( od mojej koleżanki ) około 7:00 nad ranem . Oczywiście obie klacze już się ze sobą spotykały ! :) Klacz nazywa się Sabrina.
2 Zdjęcia z dzisiejszego spotkania ! :

Marie razem ze swoją nową mamą Sabriną.


A teraz fotki 2 nowych lokatorów którzy do nas zawitali ! :)

Oto Wera ! 
Wera z Carmen :))))
Oraz Remek :)
Remek z Bąblem :333
Nie no szybko się uwinęłam :) A niespodzianką jest właśnie Sabrina ! ( tak wie że słabe -,- ) 
Dla Marie jest to chyba największa niespodzianka :>
A i zapomniałam wam powiedzieć że Golden Grass będzie budowało nową stajnię ! Na pewno gdy ją 
wybudują zrobię post i ją opiszę :D ale może nastąpić to np. w 2015 r. , ponieważ roboty dopiero będą zaczynane za 1,5 miesiąca :I 

Na dziś to chyba koniec , tym razem już bez spóźnień , następny post w kolejną niedziele/sobotę/piątek :)
Nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu ! :)

~Savana 

10 komentarzy:

  1. Przez przerwy tam, gdzie powinny być polskie znaki źle się czyta :/ gratuluję nowości, ładne fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za informację :) Spróbuje zmienić czcionkę i pewnie będzie lepiej :)
      Dzięki :3

      Usuń
  2. Fajne auto i przyczepa. Też chciałabym znaleźć coś takiego u siebie (ale nie mam strychu :c). Zdjęcie z Werą i Carmen najładniejsze, Remek też całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sprzęt :D .
    Ja chcę niedługo kupić przyczepę ale najpierw coś z CollectA :D
    Mam tego wycofańca,camrgue też oraz tinkera . Dla mnie fiordka jest okropna jedyny ogier ładny . Fuj !
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) Fakt , też wybrałabym na początek Collecte. A dla mnie w tej fiordce jest coś takiego co mnie do niej przekonało , choć nie ja ją wybierałam podobnie do Remka , Widzisz jaki ludzie mają różne gusty :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdobyczy! Ja pracuję od 6 do 22 i wieczorem jestem bliska omdlenia :/ Ale za to ocenki spoko:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super znalezisko! Ja swoje sprzedałam i teraz trochę żałuję.

    OdpowiedzUsuń