poniedziałek, 25 sierpnia 2014

022. Sesja Zdjęciowa Tween'a :)

Hej , Cześć i Czołem ! :3
Więc tak dziś obiecana sesja zdjęciowa ! :D

Przepraszam za długą przerwę ale ..... no właśnie , A L E .....
W zasadzie nie ma konkretnego powodu .... Można nazwać to brakiem weny twórczej :(
Ale ( znowu to przeklęte ALE >.< xD ) już jetem zwarta i gotowa ! :)

Źrebię zostało nazwane Tween ... nie ja wybierałam to imię :)
A i jeśli chodzi o zdobycze na targu to ukażą się w następnym poście razem z nowymi końmi :)
( W zasadzie zdobyczami też są konie ALE trudno. )
Dobra zaczynajmy sesję ! :)













Gdzie ja jestem ?!?








Taka sobie ta sesja ... :/  A dla was które zdjęcie najładniejsze !?! :)
To na tyle do następnego postu ( który będzie za około 2 dni :) )
 nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu !

~Savi



13 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, mi do gustu najbardzie przypadło pierwsze :)
    Wpadniesz do ni na n/n? :P
    pasjaimilosc-magiakolekcjonerstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie .
    Źrebak sliczny :) .
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ;) Źrebolek też ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana sesja. Źrebaczek śliczny, ale mamusi brakuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mamy nie ma .... :( nie było jej w sklepie ...
      Bardzo dziękuje ! :)
      Na pewno wpadnę !

      Usuń
  5. Pierwsze i przedostatnie najlepsze. :D Źrebak pasuje ładnie do lasu. Jego maść tworzy ładną kolorystykę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dlatego wybrałam las :)
    Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia! Pierwsze piękne!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się 10 od góry :)

    OdpowiedzUsuń