piątek, 1 sierpnia 2014

019. Jeden z tych dłuższych postów ;)

Hejka po długiej przerwie !!! :D
Trochę wyjaśnień czyli  dam dam dam ..... Gdzie byłam 0.0 !?!
Obóz itd. wyjazd na wieś do koleżanki nie to bardziej było tak :  wyjechałam
na obóz dokładniej tygodniowy obóz ... potem do mojej przyjaciółki na wieś ! :D
Gdzie nie ma internetu ... :(
I tak mi jakoś zleciały 2 tygodnie ...... Sorka że tak długo ale życie realne też jeszcze istnieje ! xD
Mniejsza ... ( Tak będzie końska cześć ;) )
Gdy dokładnie dziś wlazłam na bloga myśląc kurcze, ile zaległości zobaczyłam , że niektórzy 3 tygodnie nie pisali ! Więc nie jest tak źle ! :)
I coraz więcej obserwujących :')
Jeszcze raz bardzo przepraszam za tak długą nieobecność :)

################################################################################# A teraz zdobycze które udało mi się zdobyć przez te długie 2 tygodnie ! :)


Więc pierwszą zdobyczą jest klacz schleich rasy Tinker  z 2003 r. Made in China :)




Nigdy nie napalałam się na jej kupno , nie była też moim marzeniem ale zawsze mnie coś do niej kusiło :) !
I prawie zawsze było coś lepszego do kupienia od niej ! Nazywa się Dorothy :)
( W następnym poście jej opis ! )


2 zdobyczą jest mój pierwszy KOŃ Collecty !
Wreszcie znalazłam Rosmana gdzie sprzedają Collecte :D



Jest to źrebię mustanga z 2012 r. Made in China :) ( nie no sami widzicie że chińczyków coraz więcej na
 tym świecie xD )
Dla niego nie mam jeszcze imienia ale będzie to na pewno chłopiec !
Jak coś macie piszcie w komach ! :)

To chyba na tyle ... wcale nie taki długi ten pot jak mi się wydawało że będzie ...
Ale tytułu już nie zmienię , ludzie są wakacje nie chce mi się ! xD
A przypomniało mi się chcę żebyście zagłosowali w ankiecie który z koni tam zapisanych ma mieć
SESJĘ ZDJĘCIOWĄ ! :D
Dobra to na tyle do zobaczenia jutro ? może za 2 dni ? sama nie wiem ale na pewno nie za 2 tygodnie ! ^.^
Nie zapomnij zostawić po sobie śladu w formie koma albo zagłosuj w ankiecie o której przed chwilą
 pisałam ! :D
Do zobaczyska !
~Savvy <3

8 komentarzy:

  1. Widzę, że sprawiłaś sobie piękną dioramkę ;) Gratuluję nabytków! U mnie Collecta jest klaczką :P Co do imienia - może coś z łaciny? Albo jakieś indiańskie imię?
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ! Wiesz dobry pomysł poszperam w internecie i na pewno coś się znajdzie :)

      Usuń
  2. Gratulacje nabytków :)
    Ja mam w planach zamówienie konia z CollectA ale to we wrześniu :)
    Wpadnij w końcu do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :)
      Masz racje dawno u cb nie byłam ... :(
      Ale to się zmieni ! :)

      Usuń
  3. Źrebaczek cudny :), skoro to mustang, to myślę, że powinien mieć jakieś indiańskie imię, swoją drogą gdyby był klaczą zaproponowała bym Dakota, ale dla ogierka nic mi z marszu nie wpadło do głowy ;)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem :) Dla klaczy mi też wiele przychodzi a dla ogiera nie :( postaram
      się czegoś poszukać ! :)
      Na pewno wejdę na twojego bloga ! :)

      Usuń
  4. Imiona z innych języków zawsze najlepiej się szuka :D
    Osobiście zazwyczaj wybieram łacinę, co nie znaczy, że z innych nie ma pięknych imion ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ! :D
      Właśnie mam zamiar czegoś poszuka ! :)

      Usuń