sobota, 9 sierpnia 2014

020. Klacz Tinker Schleich nr. 13279

Hejka ! :D
Tygodniowa przerwa była lecz już się skończyła ! :D
Ale 2 tygodni nie było więc jest Ok :)
Zgodnie z obietnicą dziś opiszemy Dorothy :)
Lecz najpierw sobie trochę rozplanujemy !
Dziś post 20 - opis Dorothy
post 21 - Sesja zdjęciowa
post 22 - Nowe Konie !
post 23 - Niespodzianka ! :)

Tak nowe konie ... Więc licytowałam na allegro i ... a zresztą sami niedługo się dowiecie :)
A i niespodzianka jest bardziej dla mnie niż dla was :) hehe

Dobra ale zacznijmy Opis Klaczy ! :)
#################################################################################
Klacz Tinker Schleich nr. 13279 

Klacz ta została wyprodukowana w 2003 r. Mimo tak ,, starego wieku " nadal stoi na półkach w sklepie i nie została wycofana ! :)
Jej chód to ( chyba ) stęp , i jak na moje oko jest (  nawet za bardzo )  fotogeniczna :)
 Moim zdaniem pasuje typem do konia klasycznego jak i westernowego.




Klacz ma wyrzeźbione strzałki , i oczywiście brak kasztanów :)
Nie wiem czy to widać na zdjęciu ale ma lekko różowe wymiona.


Słaby zarys mięśni zadu. Ma bardzo interesujące ubarwiony ogon , biały wchodzący
w granat ... 0.0 I przy ogonie biała duża plama ciągnąca się prawię przez całe ciało :)


Klacz ma ochwat i długie kopyta , jak u konia pociągowego :)


Klacz ma podkucie .... na jednej nodze ! 0.0
Tej podniesionej do góry na reszcie nie ma :(
Dziwnie to wygląda ale tylko gdy podniesie się ją do góry i
zobaczy resztę.


Jest maści srokatej , ma biało czarną grzywę  i tak jak pisałam interesujące umaszczenie
ogona .


Część grzywy wpada jej na oczy , mam nadzieje że coś widzi xD
Ma bródkę i lekko różowe chrapy , co też może być słabo widoczne.
Ma też piękne oczy ! Wydaje się być bardzo przyjacielska :)


Moim zdaniem klacz jest bardzo fajna lecz nie ma wszystkich detali.
Polecam ten model, bo mimo pewnych minusów jest naprawdę bardzo fajna :)


_________________________________________________________________________________

Taki krótki opis bo idzie burza i nie chcę żeby coś się wydarzyło !
Jutro idę na targ staroci jeśli wypatrzę coś fajnego,
dodam o tym posta razem z sesją zdjęciową mustanga collecty
bo to on właśnie wygrał ankietę ! :D
Nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu ! :)

~Savvi ;3



14 komentarzy:

  1. Powodzenia na targu starci.
    Klacz mi się nie podoba,przez jej pyszczek,a najbardziej zwracam na niego uwagę.

    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :)
      Widzisz jak bardzo różnią się zdania różnych ludzi :)
      Mi jej pyszczek podoba się właśnie najbardziej :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. O, to jedna z moich ulubionych przedstawicielek firmy shleich!!!
    Przed pierwszym zdjęciem siedziałam przez chwilę rozmarzona, bardzo mi się podoba.
    Czekam na opisy łupów przyniesionych zwycięsko z targu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ! :D
      Ja też ją lubię choć nie jest moją ulubioną figurką :)
      O tak łupy są ! I to z których naprawdę się cieszę !

      Usuń
  3. Posiadam ten model jak pewnie wiesz .
    Nie przepadam za nim jest jakaś dziwna .
    Powodzonka na targu :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem , przeglądałam twojego bloga :) !
      A ja właśnie ją lubię , może nie jest najlepszą figurką ale ją lubię :)
      A targ udany wręcz bardzo ! :D

      Usuń
  4. Gratuluję klaczki! Piękne zdjęcia!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie posiadam tego modelu. Gratuluję klaczy ;3
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog jest super a zdjęcia boskie. Sama zastanawiałam się nad tą klaczą i ciągle nie mogę się zdecydować,ale dzięki Twojemu postowi myślę,że za jakiś czas do mnie zawita.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: szmaragdowemodele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miłe słowa :')
      Na pewno zawitam do cb :)

      Usuń
  7. Mój pierwszy model Schleich! Ale to było dawno... Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń