niedziela, 2 listopada 2014

026. ,,Targ koni" ...

 O nowy post ?! :D
Nie, wyprane w ,,Perwolu" xD

Więc witam przybyszy któryż właśnie tu przybyli ! :D
Wreszcie piszę notkę ^^ Na szczęście już od tamtego tygodnia chodzę do szkoły i zdrowie dopisuje :)
A postów nie było z braku czasu ... Ach ta szkoła ... :\
Niestety ale jest tyle na głowie ...  , na szczęście od dzisiaj czyli od tego poniedziałku zaczyna mi się ,,Przerwa Jesienna " !!! W mojej szkole jest taki zwyczaj :) trwa do 11 listopada, wtedy nie chodzimy do szkoły, będzie dużo postów  ! :D  A wy też taką macie ?
Oczywiście piękna chwila czyli 4000 wyświetleń !
Tak zauważyłam ;)
Dziękuje <3 Ciekawe czy do świąt dobijemy 5000 ??? Był by wspaniały prezent na święta !


********************************************************************************************************
Niedawno byłam na targu koni ( w ,,Smyku" xD ) ... Dlaczego ?
Bo wiele moim zdaniem interesujących i chmm... ŁADNYCH modeli ma trawić w podróż w jedną stronę ...
A że moja skarbonka zapełniła się od czasu wakacji szczególnie dlatego, że Remka, Were oraz Sabrinę ( klik ) dostaliśmy, postanowiłam dopomóc tym którzy potrzebują i nie tylko. Niektóre konie też podostawałam bo ostatnio przyjechała do mnie dalsza rodzina i jakoś dowiedziała się o figurkach ... -,-
Jednak ,,Targ trwa do 30 listopada ! Więc czekajcie tam na mnie koniki !!! Jeszcze kasy mi zostało więc jest moc ! xd
Dziś pokaże wam te konie a w następnych notkach  opisze wam je. Dlatego jest ankieta :) Tego konie którego chcecie opis głosujecie ! Ten z największą liczbą głosów będzie opisany jako pierwszy ten co będzie na drugim miejscu będzie drugi itd.
No to zacznijmy :3 !

Oto Banshee młoda klaczka kuca Fell :)



To jest Snow młody ogier kuca Fell


Oto Joke, ogier Pinto :)


To Hrabina , klacz Pinto


A oto Kalipso ogier Tennessee Walker



Oraz Milka czyli źrebię Haflinger przymilająca się do lukrecji. Więcej info w jej opisie...


oraz powtórka wałaszka falabella czyli Karina 



Jednak gdy dobrze się przyjrzycie ...



Nie są takie same np. na pyszczkach są inne barwy :)
Piszcie imię dla tego po lewej ( nowy )

Oraz inne zwierzęta (  nie konie ), ich opisywać nie będę.

To jest Bernardyn Betowen jest psem :)


To jest Elza została odkupiona od hodowcy ponieważ okazało się że to właśnie ona jest mamą maxa !
Fotka gdy suczka spaceruje z Maxem.


Oraz Hipcio który nie mieszka z nami tylko w zaprzyjaźnionym Zoo jednak utrzymujemy go tam.
Niestety nie ma imienia więc piszcie w komentarzach !



To chyba na tyle w tym poście wiem, że krótko ale jest !
A i jeszcze coś ! Wy też czujecie powoli ten akcent świąteczny ? wiem że jeszcze trochę do świąt ale ja już czuję ^.^ 
Nie zapomnij zostawić po sobie śladu ! Bardzo mnie to motywuje do następnych notek ! :3
A i przemalować powtórkę ?

~Savana 

18 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu odwiedzin i tylu nowych zwierzaków - byle tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nabytków! Świetne zdjęcia!
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratluje aż tylu nowych nabytków- oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie: http://www.psiakischleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnorodne i ciekawe zdjęcia!!!
    Jak ja zazdroszczę tej przerwy jesiennej!
    U mnie ten tydzień będzie nadzwyczajnie trudny... :(
    Gratuluję liczby wyświetleń - niech wciąż się powiększa! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki nabytków :) same zacne modele ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki odwiedzin. I ślicznych modeli :) Dzięki za takie miłe słowa, co do mojego rysunku. Byłam prawie pewna, że wszyscy będą się z niego śmiac i hejtować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Taki rysunek to coś ! Chciałabym tak rysować konie ... :3

      Usuń
  7. Gratulacje odwiedzin i modeli. Mam te wszystkie konie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Kantarki są śliczne :) Spróbuj przemalować powtórkę, i oczywiście nie zapomnij dodać na bloga później ;) Pozdrawiam, zapraszam do nas : jkstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że nabyłaś Tennesse Walkera! To mój ulubiony konik :) Kantarki ładne :D
    zapraszam: moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Banshee?Skąd pomysł?Słuchasz Siouxie And The Banshees?U mnie ma na imię Fellion,klacz pinto - Pinta(;p),ogierek - Paint,TWH - Santiago(przyleciał do mnie z Hiszpanii!),klacz akhal - tekke miała na imię Sun przed przemalowaniem przeze mnie na Missouri Fox Trotter - Echo Raining Dancer(Echo - Tancerka Deszczu w tłumaczeniu,ale wolę angielską wersję),a dla falabelki dałabym imię...Sand lub Snow.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli chodzi o tego kuca po lewej może słodziak? :-]

    OdpowiedzUsuń