niedziela, 13 lipca 2014

017. Trochę Gadu Gadu :) + opis konia :3

Więc dziś jest taki jeden wspaniały , nie dla mnie , lecz dla pewnej osoby dzień.
I zanim przejdziemy do postu mam zamiar podobnie jak Carmen z Damaroy
użyć mojego blog nie tylko na post ! :D Więc po niby przezwisku  zawsze ciekawiej a że życzenia już
Jej złożyłam telefonicznie teraz złoże blogowo ! :) Mianowicie ...




Wszystkiego najlepszego Jeżu ! :D
Niech ten dzień będzie najlepszym dniem w tym roku 
!!!


_________________________________________________________________________________ 

A teraz wracamy do postu :)

Dziś opis Ogiera kuca Islandzkiego nr. 13707 

Ogier został wyprodukowany w 2011 r. nadal jest w sprzedaży i nie został wycofany.
Jego pozycja to oczywiście Tolt ( szybki kłus ) Typem pasuje do konia westernowego.
Jest fotogeniczny dzięki białym łatom , choć trudno mi powiedzieć czy jest czy nie jest.


Ma naprawdę słabo wyrzeźbione strzałki oraz brak 
kasztanów ale to u schleicha norma :)
Ma też srebrne podkucie.



Ma słabo zarysowane mięśnie zadu i czarny przechylony na bok ogon
co moim zdaniem wygląda nawet ok ;D
i oczywiście nie zabrakło tu też białej plamy przy obonie :)



Co do ochwatu można by było się sprzeczać i zastanawiać
decyzja należy do was :)



Ma on czarny ogon jak i czarną rozwianą grzywę która bardzo ładnie wygląda ale niestety
przez nią jeździec nie może ( poprawnie ) na nim siedzieć.
Ma on tarantową maść i 4 białe skarpetki :)



Ma bardzo błyszczące chrapy. I oczy zombi/kosmity ( tak zwane całe czarne oczy :) )
przechylone uszy, tak jest zdenerwowany, ale i tak lubię ten model

Jest to bardzo fajny model.
Ja osobiście bardzo go lubię i uważam że naprawdę fajnie prezentował by się w
każdej stajni :)
_________________________________________________________________________________

A teraz krótkie info o postach !
Wyjeżdżam i następny post pewnie gdzieś około za 5 lub 7 no może 3 dni !
Do zobaczyska ! :*
nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu ! :D

~Savana ;3














4 komentarze:

  1. Fajny model mam go ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no! Ten koń jest bardziej fotogeniczny niż ja!! Nabieram kompleksów!
    A tak na poważnie to bardzo ładny model.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń