piątek, 11 lipca 2014

016. Jej ! :D + Zdjęcie na konkurs :)

Więc dziś jest ten dzień kiedy mój blog został wyświetlony 2 000 razy !!!

_______________.e$$$$$$.____ 
_______._______e$$$$$$$$$____ 
____e$$$$e____$$$$$$$$$$$$___ 
___$$$$$$$u__u$$$$$$$$$$$$___ 
__e$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$___ 
__$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$___ 
__$$$$$$$$”__$$$$$$$$$$$$____ 
__$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$”____ 
__$$$$$$$_____$$$$$$$$$______ 
___$$$$*_______*$$$$*”_______ 
_$___________________________ 
_$e__________________________ 
_”$$______________________e$_ 
__”$$u_________________.e$$__ 
___”$$$e.___________.e$$$*___ 
_____*$$$$$eeeeee$$$$$$$”____ 
_______”$$$$$$$$$$$$$*______
___________”"*”"”__________

Bardzo Wam dziękuje ! :) Nawet nie wiecie ile to radości przynosi ! :D
Ale teraz do rzeczy czyli zdjęcia na konkurs Kory Muppetowe love :)
oto ono :

oto książę stojący w kałuży ! xD To wogle nie przypomina żywiołu wody :\
Ale tylko to udało mi się zrobi bo to prawidłowe zdjęcie zostało skasowane :( 
_________________________________________________________________________________

Więc następny post pewnie 13 bo jutro nie dam rady :)
Do zobaczyska ! :*

~Savana

8 komentarzy:

  1. Nie wiem jak ocenię ale sama fota...
    WOW 0.0
    Oj 13.07 moje urodziny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie. Uważam, że wodę przedstawia dobrze =P Życzę powodzenia w konkursie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? :)
      Więc nadzieja powróciła xD
      Dzięki ! :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcie *o* Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) może jakieś szanse mam :)
      Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  4. dziękuje :)
    Na pewno wejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to zdjęcie - te chmury w wodzie! :)

    OdpowiedzUsuń