czwartek, 3 lipca 2014

015. Wyjaśniena i Nowi mieszkańcy :)

Hejo wam ! :)
Tak nie udało mi się wczoraj więc piszę teraz :)
Długo nie pisałam przez sprawy prywatne i brak internetu ... 
Ale teraz postaram się pisa częściej ! ale jak mi się nie uda to też sory !
Wakacje niby wolny czas , ale nie dla mnie ja wakacje mam zawalone ! :[
No trudno z wyjaśnień to na tyle ! :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A oto moje nowe zdobycze ! :)
Dostałam je trochę dawno ale nie mogłam o ich napisać więc piszę teraz  ! :)
oto one :



Rasa : Andaluz
płeć : ogier
imię : Pielgrzym
Tak jak u Oliwi L. z bloga
figurkischleich.blogspot.com
Pozdrowionka :*


Rasa : Achał-Tekińki
płeć : Klacz
imię : Lukrecja :)

Rasa : Falabella
płeć  :  Wałach
imię : Karino
Trafił się Made in Germany :D

Oraz już nie koń ale także ktoś z kopytami ! :D
Oto on !



u mnie jest to chłopiec ! :) ( bo jest nie oznakowany )
Piszcie dla niego imiona w komentarzach ! :)
Acha i trafił się Made in Prtugal !


Może uda mi się dziś uzupełni stronę z moją skromną kolekcję ! :)
To do zobaczenia ! :)
Nie zapomnijcie zostawi po sobie śladu w formie komentarza, relacji albo zagłosowania w ankiecie ! :)
do zobaczyska ! :D
~Savana <3


10 komentarzy:

  1. Ten osiołek jest cudny, chyba też go wreszcie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Osiołek uroczy :D Posiadam również Andaluza i jestem zadowolona z tego zakupu ! Pozdrawiam !
    Zapraszam : http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A może Negro?
    Gratuluję nabytków!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobycze ma wszystkie oprócz osła .
    A i możesz napisać, że imię Pielgrzym jest o de mnie mój się tak nazywał pierwszy .
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że mogę :)
      Widziałam najnowszy post , bardzo fajny opis !

      Usuń
  5. Sory za spam chcę Cię tylko zaprosić na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń