sobota, 17 maja 2014

004. Nowi Mieszkańcy ! :)

Cześć Wam ! :)
Obiecałam że napiszę w weekend  to piszę ! :)
Dziś będzie krótko bo się śpieszę i na post mam tylko 10 min. Ale ważne że będzie ! :)
Tylko na początek pytanie ... widzicie zmianę na blogu ? ;) Tak zdjęcie na górze się zmieniło !
Piszcie jak wam się podoba ! :)
I możecie też zmieniać język na blogu ! :) Więc zapraszam wszystkich zagranicznych !
Tylko ciekawe czy mnie zrozumieli   u.u
Poczekajcie zaraz mnie ( mam nadzieje ) Zrozumieją :)

I invite all of the border to read my blog!
With the new feature, Translate ;3 "You can read the blog in your language :)

Mam nadzieje że dobrze :) Bo słabo piszę po angielsku :)

Dobra przejdźmy do nowych mieszkańców ! W tym tygodniu zainwestowałam w schleichy !



i zdobyłam ich 7 !!!
5 koni , 1 zebrę, 1 psa .
A oto one ! :)
Klacz rasy Lipicańskiej 
Numer katalogowy : 1210473
Imię : Duma 

Ogier kuca rasy islandzkiej
Numer katalogowy : 13707
imię : Felek , tak jak z bloga 
schleich-pasja.blogspot.com 
Pozdrowionka :*

Klacz rasy Fryzyjskiej 
Numer katalogowy 13604 
imię : Karina


Klacz\ogier\wałach ( u mnie ogier )
Więc Ogier źrebie Falabelli
Numer katalogowy  13687
imię: cookie

Zebra Klacz
Numer katalogowy 14393
imię : Zuu ( nie mylić z Zoo ! xD )


Golden Retriwer Pies 
Numer katalogowy : 16396
imię : Max'io


A teraz jedno z moich naj naj większych marzeń ^.^






Ogier Camargue !!!
Numer katalogowy : ( ? ) 
imię : Pegaz <3 
Imię od kory z bloga :
muppetowe-love-figurkowe.blogspot.com 
Pozdrowionka :*

To na tyle ! :) W ciągu tego weekandu możecie spodziewać się jeszcze 2 wpisów ! :)
Mam nadzieje ze się podobało, oczywiście na liście marzeń już są 
usunięte te które powinny ! :)
to papa !
Nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu w formie koma ! :)
I koniecznie zagłosujcie w ankiecie ! :)

~Savana ;3

22 komentarze:

  1. Ale śliczne zdjęcie ! jeszcze ma motyla na nosie !xD
    Masz duże szczęście że asz tyle schleichów w jeden tydzień uzbierałaś!
    Tylko pytanie jak znalazłaś tą klacz fryzyjską bo u mnie jest tylko z tymi wstążkami :(
    Fajna notka pozdrawiam !
    PS. w ankiecie zagłosowałam na opis modalu . czy możesz opisać klacz camaruge tą nie w twojich mażeniach tylko taką nowszą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) , trochę edytowane ale ładnie wyszło ! :)
      To nie żadne szczęście tylko magia mojej kasy w portfelu xD !
      Aaaa.... chodzi o Karine ! :) Stała sobie razem z resztą swoich egzemplarzy :) ,
      ale było ich tylko 5 a co gorsza ona sama jest z 2005 r. :(
      Tak czy siak jak u ciebie nie ma to weź prze internet kup :)
      Oczywiście że mogę opisać tą klacz ! :) Miałam nawet takie plany ! :)

      Usuń
  2. A o tym że imie Pegaz dla tego konia ja wymyśliłam to już nikt nie napisze ;(... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa ! to od cb !!! a ja się tak zastanawiam skąd to imię znam !
      Mogę dopisać ;)

      Usuń
    2. No Rick i Peagaz pamiętasz!?

      Usuń
    3. Nie wiesz, zapomniałam U_U
      Oczywiście ze pamiętam ! :D
      tylko imię mi umknęło

      Usuń
  3. ale mała falka to klacz, u źrebaków też jest płeć zaznaczona (np. źrebię perszeron (wycofane) to ogier, starsza wersja źrebaka hanowerskiego to klacz) i jestem przekonana że falka to klacz, sama mam ;) ale jak chcesz
    gratuluję nowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem że prawdopodobnie ta mała to klacz :) tylko nie miałam pomysłu na
      imię a bardziej przyda mi się jako Cookie :)
      Dzięki ! :3

      Usuń
  4. Gratulacje nabytków ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory za spam ale jest n/n ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje nowych nabytków

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowych w stadku ^^ Pozdrawiam !
    Zapraszam tutaj --> http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje pięknej kolekcji. Klacz lipican niby ma dziwną pozę ale tez ma niesamowity urok. pozdro :) www.dorotheahhh.blogspot.com
    www.dh-stable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo pomyślałam o tej klaczy ! :D
      Pozdrawiam cię również ! :)

      Usuń