poniedziałek, 12 maja 2014

003. Nowości od schleich w 2014 r. :3

Hejo ! :3
Dziś pokaże wam nowości od schleicha które dochodzą nam w 2014 r. :)
Więc zaczynajmy !
Z ogólnych zwierząt dochodzą nam te :
 









Czyli :
Owca mama
Owca dziecko stojące
Owca dziecko leżące ( ono robi taką sweet minkę ! <3 )
Osiołek ( on też jest mega !!! <3 )
Gruba świnia ( ujmę to tak : LOL  )
Trzy małe króliczki i pieniek
jeż z liśćmi
Nietoperz ( 0.0 uroczo ... ;3 )
Coś wiewiórko podobnego
Mewa
Ryba piła
Panda mama
panda dziecko
Niedźwiadek polarny
Lwica
Małpka [ Kapucynka ( ? ) ]
Mała sarenka
Mama sarna
Tata Jeleń
Bizon ( Kiedyś chciałam mieć bizona schleich )
Pawian Tata
Pawian Mama z dzieckiem
Małpa mama
małpa dziecko
Konik morski
Ptak ( zapomniałam jak się nazywa :(  )
Rodzinka Labradorów ( Golden retriwer ) [ Wiadomość do Kory ( nowa wersja małego pieska xD ) ]
Oraz suka i szczenie Berneńskiego psa pasterskiego ( to szczenie ma takie oczęta ! <3

A teraz konie ! :)



Są .. nawet Ok.
Tak czy siak są nawet pokazane kolory więc możecie wywnioskować ile u was mogą mniej więcej kosztować :)

Jak widać dochodzi ( poniżej ) nam cała rodzina Fiordów ! :)
Ogier ( drugi rząd od dołu po lewej ) Falabelli
Rodzinka Shetlandów
Źrebak i klacz arabska ... Klacz jest eee ,, Cud piękności " (?) Nie mi nie przypadła do gustu ! :)
Nowa klacz fryzyjska ! :)  Z czerwonymi wstążkami w w grzywie i w ogonie (?) Firmie chodziło chyba
o ładny wygląd klaczy a nie o oznakowanie :)
Nowy źrebak do naszej klaczy Knabstrupper  ! ;)
I rodzinka trakehner ( o ile dobrze zrozumiałam )
Ten Pierwszy jest Ok ale no ma okropne tylne nogi !

Dobra przejdźmy do rzeczy :) ! ( w sensie przedmiotów )


Wychodzi nam nowe ogrodzenie
Siano, warzywa, pasza, miotła, widły  razem co na pewno przyda się kolekcjonerom także bawiącymi się
swoimi figurkami
Oraz ta cudna myjnia dla koni !!!!! Jest boska muszę ją mieć !

Taki mini zestawik do czyszczenia koni :)


A z tego można wywnioskować że te widły, siano itp. będzie oddzielnie i razem zależy w jakim zestawie c:



Trzy nowe zestawy jeździeckie ! :)
Jak widać na zawody , westernowy i rekreacyjny :)


I ta śliczna  nowa stajnia  !!!! Też muszę ją mieć !
Wszystko rozpisane na zdjęciu :)

Wydaje mi się że to już wszystko ! :)
Teraz krótkie info
Następny post pewnie dopiero w weekend bo mam zaległości w szkole z powodu choroby
a teraz zbliżają się testy , nie mówiąc o prezentacji z przyrody :(
Ale i tak gdy ta nawałnica testów itp. się skończy  będę dodawać posty regularnie ! :)
W następnym poście opis konia ! A jakiego dowiecie się sami ! :)
To chyba na tyle ! Nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu w formie koma !
Papatki !
Savana <3

8 komentarzy:

  1. Myjka i stajnia najlepsze !
    Choć zestawy jeździeckie też fajne !
    Wogle fajna notka !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić jakieś akcesoria, jeśli będą w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już widziałam , bo posiadam ten katalog .
    To pożeracz czasu :D to wchodzi we wrześniu jak coś .
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko dzięki za info ! :)
      Ogólnie nie miałam pomysłu na post więc napisałam o nowościach ;3

      Usuń
  4. Mały piesek rządzi!
    Ps.to golden retrivery nie labladory ale ok ;)

    OdpowiedzUsuń