czwartek, 5 maja 2016

Jestem

Zhakowali mi konto 
Nie wiem jak, nie wiem gdzie, nie wiem kiedy (chociaż nie..kiedy to wiem)
opanowałam tą sytuacje po długich miesiącach i tak właściwie to tylko dzięki policji. Tak musiałam zawiadamiać policje - ten blog za dużo dla mnie znaczy.
wydawać się może że policja wychwyci to od razu, tak też było tylko wcześniej na to nie wpadłam. xD ( i dopiero niedawno zgłosiłam tą sprawę )
tylko to się potem powtórzyło *oklaski*
tym razem dałam sobie rade sama. ale nie chce się już tutaj o tym rozpisywać bo to niema sensu. 
Chce tylko żebyście wiedzieli że nie odeszłam!
kocham was 
~Savi 

10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że odzyskałaś co Twoje i wróciłaś. Czekam na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :D szczególnie ze zaczynało mi brakować pisania itd. no i oczywiście żyłam w ciągłych nerwach że ktoś ma wgląd w moje dane osobiste... brrr... ciarki mnie przechodzą na samą myśl o tym. dziękuje że nadal ze mną jesteś <3
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. O rany boskie! A ja myślałam, że już nie wrócisz *o* Kochana, wspaniałe, że wracasz ;D Tęskniłam :')
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejkuu <3 kochana ty moja :* aż się cieplutko na sercu robi! dziękuje! Ciesze się że ze nadal ze mną jesteś
      również cieplutko pozdrawiam! <3

      Usuń
  3. To dobrze, ze wróciłaś. Co prawda odkryłam tego bloga niedawno, ale zdążyłam juz przeczytać wszystkie posty i czekałam na następne.
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że moje "bohomazy" przypadły ci do gustu :) Bardzo miło słyszeć ( a w zasadzie czytać xd ) :D
      dziękuje że jesteś!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Witaj! :D Jak fajnie, że jesteś z powrotem, tyle czasu już minęło... To straszne, że ktoś się pokusił o twoje konto, że też takie rzeczy się zdarzają... :(. Dobrze słyszeć, że się pozytywnie wszystko zakończyło.
    Wpadnij, dużo się działo przez ten czas :)
    www.larositastable.blogspot.com
    Karrosi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, wydażyło sie całkiem sporo i o tym też bedzie po części kolejna notka ale ciiiii... Bo jeszcze wypaplam wszystko :<
      Dziękuje ze nadal jesteś! <3
      Napewno wpadnę!

      Usuń
  5. Takbardzosięcieszęniemamczasunaspacjenareszciewróciłaś:DDD
    Dobra xD
    Super, że odzyskałaś konto ^^ Tęskniłam :c Ale powróciłaś. Czekam na notki :33

    Pozdrawiam
    Twoja czytelniczka >:D
    Candy ♥

    PS
    Jestem Twoją fanką B)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GHahahahah :D
      Tyle miłych słów ❤️ Też się stęskniłam!
      Dziękuje ze jesteś!

      Usuń