sobota, 9 maja 2015

034. Brak weny ...

Hej?
Pamiętacie mnie? Stęskniliście się? xD
Tak, opuściłam ten blog ...
Musiałam przystopować, coś zmienić, stać się znowu optymistą oraz odgonić złe myśli jak i skupić się na życiu prywatnym które teraz rozkwita jak nigdy dotąd <3 ...
No i powróciłam w 75% :P
Dostałam 2 szansę od życia, wreszcie mam kogoś kto mnie dowartościowuje ale nie tak fałszywie.
Dziękuje wszystkim za pomoc w zmienieniu mojego życia, nigdy wa nie zaponę <3 

***
Ach, brak weny... z tym spotyka się większość blogerów\ek ...
Zamknęłam Golden Grass bo nie odwzorowywało mnie :)
Jak i innego bloga na którym pisałam przez czas mojej nieobecności.
Powiem tak, z tym naprawdę się zżyłam i po pewnym czasie zrozumiałam że moja decyzja nie była słuszna.
Tak, to znaczy że wznawiam bloga ;) ( Buuuuuuuuu ! >.< - już widzę te fale hejtów xD)
Co do postów będą pojawiały się bardzo nieregularnie :)

+ Ten blog ma już 1 rok, tyle osiągnęłam i tak po prostu to zostawiłam ... 
Tak pojawi się obiecany konkurs, a następny post będzie już normalny :P !
Więc jak ? Do zobaczenia ? ;)
Miłej soboty ! :)

Nie zapomnij zostawić po sobie śladu!
To jeszcze bardziej mnie zmotywuje <3
~Savii 

12 komentarzy:

  1. [Przepraszam za spamik]
    Zapraszam do siebie! :) ---> http://lilla2000.blogspot.com
    Historia o zwykłej dziewczynie o imieniu Lilianna, która nie ma łatwego życia.
    Co chwilę coś w nim się zmienia.

    Nowa siostra
    Poszukiwania
    Kłopoty

    Jeśli chcesz dowiedzieć się o życiu Lilianny, wpadnij.
    Będę bardzo wdzięczna :)
    Na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Savana! Kobieto! Jak ja się stęskniłam ! Myślałam, że nigdy już nie zobaczę twojego posta... U mnie konkurs z nagrodami! Zapraszam!
    nmrschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i dasz mojego bloga do
      Najlepsi z najlepszych?

      Usuń
    2. Heh, dzięki :3 :D !
      Tak spoko, już dodaje ;)

      Usuń
    3. A zrobisz Quiz na blogu?

      Usuń
  3. Witaj z powrotem :). Fajnie,że znowu tu wracasz i będziesz znowu dodawała notki :). Bardzo lubię Twojego bloga,będę wpadać :D.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    horses-models-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to wiele dla mnie znaczy :)
      Na pewno wpadnę !

      Usuń
  4. Ja się bardzo stęskniam xD.
    Fajnie,że jesteś.
    A ja mam nogę w gipsie! Skręcona xD.
    Emkamk

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowsko, że wszystko ci się w życiu prywatnym układa. Ja mam akurat, tzn koleżanka w w **** problema i wraz z innymi nie wiemy co jej poradzić :-: no cóż.... życie.
    Czekam na konkurs =) a tak wgl to bd normalny konkurs czy "rozdawajka"???
    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak jak ty przez długi okres mojego życia, wiem co czujesz ... :c
      Jednak po pewnym czasie na pewno wszystko się ułoży ! <3
      Co do konkursu jeszcze się zobaczy ale raczej taki normalny :)

      Usuń